AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Hey kg! Var på byen for to dager siden, dro ut med en venninne pluss noen kompiser av henne. Endte med å rote med en av dem (vi hadde spilt fotball sammen før på dagen). Tingen er at jeg ikke vil ta initiativ (fordi jeg har blitt såret før), men han la meg i hvert fall til på face. (Ja, jeg skjønner at det ikke nødvendigvis betyr noe).. Jeg ønsker ikke å ha han som pulevenn (ikke min stil), og jeg fikk inntrykk av at han var litt player. Er redd for at han vil kontakte meg igjen, og at han ønsker en ting, men det vil ikke jeg. Innerst inne likte jeg han litt.. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette.. Få ut litt frustrasjon over hvor kjøttmarked byen er, og at ingen vil noe seriøst. Jeg forstår jo at ikke hver fyr man støter på, har lyst til noe mer, men jeg ender alltid opp med de guttene som knuller og stikker. Yes.. Noe flere som vil få ut litt frustrasjon? Anonymous poster hash: 8c070...eb4
jodajipp Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Hvis du er ute etter noe seriøst må du finne en gutt på ditt nivå, ikke playere som velger og vraker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå