Gå til innhold

Får ikke sove uten eksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forholdet vårt er definitivt over og jeg vil aldri se han mer.

Sliter veldig om nettene nå. Liker ikke sove alene og føler meg veldig utrygg og alene uten han. De to siste ukene har jeg knapt sovet.

Det er noe med måten han holdt rundt meg på, de søte koselydene han laget, lukten av han som jeg savner.

Har prøvd å sove med andre men det hjelper ikke. Noen som har vært gjenmom ddet samme og som har gode råd?

Anonymous poster hash: 1040d...29c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må bare tilføye at jeg utover dette her er fullstendig ferdig med han og vil bare glemme han. Ikke et alternativ å ta han tilbqke altså

AnonymBruker
Skrevet

Det er en overgang å pluteselig være alene. Jeg sov hos en venninne i 3 uker etter bruddet da jeg ikke klarte å sove alene. Ellers har jeg dessverre ingen råd, men det er jo noe man vennerman seg til. At du ellers er over ham hjelper jo da.

Anonymous poster hash: 2245f...df5

Gjest Svampebob1
Skrevet

Forholdet vårt er definitivt over og jeg vil aldri se han mer.

Sliter veldig om nettene nå. Liker ikke sove alene og føler meg veldig utrygg og alene uten han. De to siste ukene har jeg knapt sovet.

Det er noe med måten han holdt rundt meg på, de søte koselydene han laget, lukten av han som jeg savner.

Har prøvd å sove med andre men det hjelper ikke. Noen som har vært gjenmom ddet samme og som har gode råd?

Jeg tror det tok nesten ett år før jeg lærte meg å sove alene.

Før fant jeg en spesiell ro og trygghet i det å sove sammen med ei jente. Jeg husker dette ble kommentert 2 måneder etter jeg ble singel. Jeg "snorket" faktisk sekundet etter hodet traff puta :-P.

Nå er det ikke sikkert det vil ta like lang tid med deg. Mitt forhold varte i 11 år, så det tok sin tid å venne seg til å være alene igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...