Gå til innhold

burde man skjule kroppen når man ikke har fin kropp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

burde folk som er overvektige, eller er gamle, eller mye løs hud etter vektnedgang droppe å foreksempel gå i babetøy eller klær som ikke dekker ting som ikke ser bra ut?

Anonymous poster hash: 2d638...620
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

Skrevet

Hva er "fin kropp"? Det finnes de som liker annet enn hva som er inn blant mainstream.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man bør kle seg etter sin egen passform, men ikke "skjule kroppen" sin.

Anonymous poster hash: 3e786...69f
  • Liker 5
Skrevet

Absolutt ikke! Gå akkuratt som du vil :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å gå med klær som fremhever det jeg er minst fornøyd med på kroppen min, men jeg synes andre kan gå som de vil :)

Anonymous poster hash: 5341b...3cc
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

vil ikke d vere jævelig pinlig? veldig mye oppmerksomhet. folk som glor...

Skrevet

Jeg ser her inne at mange folk mener at man skal dekke til kroppen sin om den ikke er perfekt og veltrent, men personlig så mener jeg at alle skal få gå i akkurat det de ønsker å gå med!

• Liker 11
Gjest Summers
Skrevet

Ja, greit å vise litt omtanke ovenfor andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det som er fordelaktig for meg selv. Hvis jeg skal flørte så gjør jeg det mens jeg har på meg klær, hvis jeg skal bade med noen kompiser så river jeg av meg tskjorta og hopper uti.

Anonymous poster hash: fa808...b50
  • Liker 1
Skrevet

Nei! Jeg har stor mage, overarmer og dobbelthake( dobbelthaken hadde jeg forøvrig når jeg var tynn også), men jeg går i shorts og topper i byen jeg. Selvom jeg ikke er helt komfortabel med kroppen min, er jeg mer komfortabel nå enn da jeg var tynn:) Synes ikke man skal skamme seg over at man har noen ekstra kilo på kroppen!

Men såklart er det forskjell på å gå med klær som passer og klær hvor alt tyter ut. Bikini synes jeg alle kan gå med. Skal vi ha på oss varme klær eller holde oss hjemme?! De som mener det, de burde jammen meg skamme seg.

• Liker 9
Skrevet

Hva f? Hva slags omtanke da?

• Liker 10
Skrevet

Nei. Men har man noen kilo ekstra burde man kle seg etter det man har. Store kvinner med lyse topper i størrelse XS som klistrer seg inni valkene er ikke pent. Kle deg etter kroppen din :) Og bikini skal alle få gå med.

Enig med en over her, at man skal kle seg etter kroppen sin, men ikke nødvendigvis skjule den.

• Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hvorfor i huleste, heteste, hel**te har noen fått utlevert bare en hjerneceller som sklir på snor fra øre til øre uten at den vet hvor den befinner seg ? :klaske:

Den dagen det kreves at du må være perfekt i henhold til 'noens' definisjon for å få lov til å gå ut , - den dagen blir det folketomt i alle gater.

Voks opp i hodet, det er der problemet bor.

Edit: oppgitt og sint Pus på iPad.

Endret av Lille-pus
  • Liker 17
Gjest Raindrops
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke man burde trenge å gjøre. Jeg skal ikke påstå at alle halvnakne mennesker er like behagelig å hvile øynene på, men det løser jeg helt enkelt ved å se et annet sted.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

overfor*

Anonymous poster hash: de861...18c

Gjest Summers
Skrevet

overfor*

Anonymous poster hash: de861...18c

takk.

Skrevet (endret)

Fuck andre. Jeg går med treningshorts i marka og ølmagen bar. Viser hvitt sideflesk og lår så det holder. Er det varmt, tar jeg av meg. Ferdig arbeid.

Endret av Singha
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

blir det kjipt gjort mot kjæresten om jeg gjør det og jeg ser jævelig ut? at han blir flau liksom.

Skrevet

Hvorfor i huleste, heteste, hel**te har noen fått utlevert bare en hjerneceller som sklir på snor fra øre til øre uten at den vet hvor den befinner seg ? :klaske:

Den dagen det kreves at du må være perfekt i henhold til 'noens' definisjon for å få lov til å gå ut , - den dagen blir det folketomt i alle gater.

Voks opp i hodet, det er der problemet bor.

Edit: oppgitt og sint Pus på iPad.

Kunne ikke sagt dt bedre :)

Og til TS: svaret er NEI! De burde ikke. Og hvorfor skulle de det??

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...