Muskat Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Noen som vet hvordan man lager personlige lykter med egne bilder? Tror ikke det er decoupage. Eller? Har googlet meg grønn!
Lemming Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Hvordan type lykt tenker du på? Glasskrukke til telys? Hvis du finner bilde av noe lignende og legger inn her blir det enklere å komme med forslag:)
Muskat Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2013 (endret) Googlet personlig lykt, og dette bildet kom opp. Er en slik lykt jeg tenker på http://hannehjemmekos.blogg.no/1366651541_lykt_med_personlig_bi.html Noen som kan hjelpe meg ? Endret 22. juli 2013 av Muskat
Lemming Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Hmm.. Ser ut som bildet er festet på innsiden av glasset. Mulig det er decoupage ja. Vet ikke helt jeg... Kanskje du kan spørre hvordan hun har gjort det i kommentarfeltet på den bloggen?
Muskat Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2013 Godt forslag! Det skal jeg gjøre! Jeg lurte kanskje på om de bruker slike overhead ark? Og limer bildene på glasset?Husker ikke i farta hva slike ark heter
Lemming Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Det kan jo hende! Transparente ark. Kanskje en fotobutikk kan printe ut bilder på transparenter? Tror kanskje man trenger spesielt blekk for å printe selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå