Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lecter
Skrevet

Jeg er 23 år og har di siste årene gått ned 65kg. Jeg veier nå 84 og greier ikke så ned mer. Er 176 høy så er ikke så alt for mangen kg overvektig nå. Trenger tips for å gå ned iallefall 10kg til og holde vekta!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempeimponerende, men snakk med legen din! Det er mye bedre å få konkrete råd av en lege som har undersøkt deg enn å snakke med folk du aldri har møtt på internett!

Anonymous poster hash: 2e319...897
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. gått ned nesten 70 kg. Men vekta stopper på 78 kg. Er 173 høy og vil ned til rundt 70. Følger spent med her jeg også :)

Anonymous poster hash: a1ce2...190
Gjest lecter
Skrevet

Har snakket med legen og hun sente henvisning til bukplastik som jeg ønsket men fikk ikke mer hjelp enn at jeg måtte spise sundt. Spise sundt gjør jeg jo ellers hadde jeg vel ikke klart å gå ned så mye...

AnonymBruker
Skrevet

Lavkarbo og styrketrening!

Anonymous poster hash: 26bf8...a8f
Gjest lecter
Skrevet

hvor enkelt er egentlig lavkorbo når man er vegetarianer? eller.. nesten veganer...

AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig flink du har vært! Skjønner at du er utålmodig, men de siste kiloene er de vanskeligste. Bare fortsett som du har gjort, tren og vent på bukplastikken. Det kan jo hende resultatet av den får deg til å føle at du er i mål.

Og pass på at du holder en visst fokus resten av livet og spesielt det første året. Vi som har vært overvektige og gått ned mye faller desverre altfor ofte tilbake i gamle vaner!

Anonymous poster hash: a27a7...75c

Gjest lecter
Skrevet

Har ikke gått noe opp men holdt vekta stabil eller gått ned i vekt. Når det gjelder bukplastikk har saken forandret seg. Møtte verdens beste mann og vi har nettopp giftet oss, og siden vi har lyst på barn så får den opperasjonen vente. Redd for å legge alt for mye på meg når jeg er gravid selv om jeg ikke la på meg mer enn 5kg fra jeg ble gravid til jeg jeg ar høygravid sist, så får nok vente det å. Hvordan har dere greid å holde vekten nede?

Skrevet

Bukplastikken vil nok ta en del av kiloene, regner med du har en del heng når du har gått ned så mye på kort tid? Jeg tror jeg ville fokusert på å stabilisere/holde vekten, i stedet for de siste 10 kg. Du har ikke så mye igjen å gå ned, og da er det normalt at vekten stagnerer en stund. Bare fortsett med det du gjør, så vil du nok komme i mål.

Gjest lecter
Skrevet

Noen andre tips? Eller noen som har erfaring med opperasjoner for å stramme opp etter stort vekttap? hvor mye fjerna dere isåfall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...