sommerjente_83 Skrevet 12. juli 2013 #1 Del Skrevet 12. juli 2013 Jeg har aldri vært spesielt glad i å trene..innbiller jeg meg. Jeg elsker å gå turer, liker å jogge, og det finns ikke noe bedre enn en svømmetur. Men likevel har jeg vært fast bestemt på at jeg liker ikke å trene, og det er så mye mer behagelig å la være. Men nå er det på tide med en forandring! Har vært arbeidsløs en stund, og kjenner at energien er nede på null. Er tiltaksløs og slapp, og gidder ikke stort annet enn å sitte i sofa`n og glo eller sove..leeenge. Kjæresten min derimot er veldig aktiv, og jeg syns oppriktig synd på han når han er her..jeg tror han kjeder seg. ikke så rart..jeg kjeder meg selv til og med nå! Men nå er det nok! Nå skal det skje en forvandling...fra slapp sofagris til superbabe Skriver dette bare for meg selv egentlig, men satser på at det blir en motivasjon at andre også kan lese det. "Bestem deg for at du ønsker det mer enn du er redd for det." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 15. juli 2013 #2 Del Skrevet 15. juli 2013 Er ikke så mye som skal til vettu.. Verst er den der dørstokkmila! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå