Gå til innhold

Gjennombruddsblødning - IGJEN!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For 15 dager (28 juni) siden fikk jeg en gjennombruddsblødning, med 7 p-piller igjen på brettet. Jeg hadde hoppet over forrige mens, sikkert derfor jeg fikk gjennombruddsblødning. Jeg bestemte meg for å stoppe å ta pillene med 6 piller igjen, og få menstruasjon. Og det fikk jeg også, rikelig, med smerter og alt.

Jeg har nå tatt 8 piller på det nye p-pillebrettet (har Microgynon), og fått farget utflod, igjen! Startet på nytt brett på fredagen forrige uke.

Da er spørsmålet; hva skal jeg gjøre nå? Begynner å bli lei av å gå rundt og blø hele tiden.

Jeg har ialdri hatt noen problemer med dette før, og hatt Microgynon (visstnok et annet navn dok) i noen år, og vært veldig fornøyd (inntil nå..)

Anonymous poster hash: 8ac60...ce1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Menstruerer du mer enn normalt da?

Ta kontakt med legen, for kan jo være en grunn til at du får det.

Anonymous poster hash: 2c567...44b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest volcomapple

Menstruerer du mer enn normalt da?

Ta kontakt med legen, for kan jo være en grunn til at du får det.

Spørs hva du mener med normalt. Jeg får alltid menstruasjon andre eller tredje dagen, etter jeg har tatt hele brettet. Så det vil si hver fjerde uke (hvis jeg ikke hopper over). Blør som regel alltid like mye hver gang, så ikke noe unormalt der. Hverken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørs hva du mener med normalt. Jeg får alltid menstruasjon andre eller tredje dagen, etter jeg har tatt hele brettet. Så det vil si hver fjerde uke (hvis jeg ikke hopper over). Blør som regel alltid like mye hver gang, så ikke noe unormalt der. Hverken mer eller mindre.

Ja, men om man får utrolig mye mer kraftig menstruasjon enn vanlig, så er det noe legene reagerer litt på (og noe de spør om om man går til legen med menstruasjons-problem) og noe legene tar blodprøver for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...