DryingTears Skrevet 16. april 2004 #1 Skrevet 16. april 2004 Ja i dag kommuniserte jeg med kjæresten på en bra og sunn måte ,tror jeg..Saken er den at vi har valgt og gå hver til vårt basert på endel personlige problemer.Vi har ikke klart og hjelpe hverandre..heller motsatt.Da ble det beste alternativet fraflytting. For noen uker tilbake hadde jeg tenkt De katastrofetankene,og Judgementday..og alt det et brudd har ibefattet seg med.. Men vi kom til enighet.. saken min er at jeg har vel oppført meg på en ikke helt eksemplarisk og diplomatisk måte. Det er ikke første gang vi flytter fra hverandre.den første gangen tok jeg det ganske tungt,selvom det var jeg som bestemte meg for å gå. Jeg har ikke lyst å si noe teit i denne situasjonen,jeg har fortsatt mye følelser for han.Og noen ganger når jeg føler meg hjelpesløs,da står munnen vidåpen..og ut kommer sarkastiske "ta tilbake" dritt som jeg heller skulle holdt for meg selv.. Nå er jeg lei av at jeg ikke klarer og kontrollere meg selv.. finnes det noe godt råd.. for at jeg skal kunne beherske meg i en sånn situasjon.. foruten å telle til ti?? Er det noen her som har noen erfaring med liknende??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå