AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Hei. Jeg skal bytte bremseklosser på bilen i kveld, med hjelp av en som har gjort det før. Jeg fikk ansvar for å kjøpe inn det jeg trenger (er jo min bil), men ble litt usikker på hva jeg trenger. Og jeg får ikke tak i personen som skal hjelpe meg. Bilen er en bmw E36, 99. Jeg trenger bremseklosser (selvfølgelig.), og kobberpasta. Trenger jeg monteringssett? Bremsesko? Slitasjevarsler foran/bak? Takk for eventuelle svar. Anonymous poster hash: 77c45...6aa
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 bmw 318, e36, 99. Anonymous poster hash: 77c45...6aa
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Og Varsellampen lyser, vil den slukke av seg selv? Anonymous poster hash: 77c45...6aa
Gjest Keikolina Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Ring til et verksted å spør. Eller dra til sverige å gjør det billig
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=31397 Hør med mekonomen/bilxtra/bmw hva du trenger. Anonymous poster hash: da9c8...eb9
LittleJ Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Nei, den lampa slukker seg vel ikke selv? Regner med man må inn på data... Hva du trenger spørs jo akkurat på hva du skal bytte =P Før du kjøper noe må du jo vite om du bare trenger klosser ell klosser og skiver feks...
Acalewia Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Det er vanskelig å svare deg på hva du trenger uten å ha sett bilen. Noen ganger holder det med klosser, andre ganger må man ha skiver også, og enkelte ganger er til og med kalipperen klar til å skiftes ut. Bremsesko er til trommelbremser. Om du trenger monteringssett kommer an på om det som er på bilen nå er helt. Om varsellampa slukker av seg selv eller ikke, vet jeg ikke, da jeg kun driver med gamle biler. Men det finner du fort ut av. Om den ikke slukker, er det antakeligvis en feilmelding som må slettes via data.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå