AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Går det Ann å gå opp hele 2 kilo på en uke? Jeg er normalvektig, når jeg gikk opp på vekta i dag viste vekta 2 kg mer enn sist noe jeg syntes er VELDIG mye! Kan dette bare være vannvekt som blir borte etterhvert eller har jeg faktisk to kilo mer på kroppen nå? :'( Anonymous poster hash: 34432...f29
globalagogo Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Har du spist stor middag? Drukket mye vann? Ikke løpt en tur i dag? Har du mensen? Går du på ppiller? (Point is, du har ikke gått opp i den forstand,det er ikke din nye normalvekt. Kroppen endrer på kiloene, kanskje varierer den med femseks kilo noen ganger også. Ta det md ro!! Sikkert væskeansamling)
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 har du tenkt over at det er varmt? Anonymous poster hash: 21648...64a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Er sikkert et veldig dumt spørsmål, men har det så mye å si at det er varmt? O.o Jeg drikker jo endel vann, men jeg tror ikke det er så mye mer enn vanlig... Jaja, ble litt mer beroliget nå, takk TSAnonymous poster hash: 34432...f29
Gjest Tirkes Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Min vekt kan variere med to-tre kilo på ett døgn. Løsingen er enkel - ikke vei deg så ofte. Tar frem vekta en gang i måneden nå, og alltid en morgen før jeg skal på jobb, for da har jeg som oftest fått 6-7 timer søvn og ingen frokost, så ca likt premiss. At jeg veier meg en gang i mnd gjør også at jeg unngår "mens"-svingingene. Da jeg begynte å trene for ett års tid siden ville jeg følge litt mer med, og da bruke jeg målebånd ukentlig. Har blitt mye mer glad i badevekta etter dette!
Løvetanten Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Ingen problem. Kan gå opp 2 kilo på èn natt. Bare drikk mye Farris og spis plenty med karbohydrater så får du en fabelaktig vannbindende effekt og ballongkropp. Holder seg i dagevis
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Ok, håper det er sånn ja. For jeg syntes det var veldig mye opp på bare en uke xP Takk for svar TSAnonymous poster hash: 34432...f29
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Ok, håper det er sånn ja. For jeg syntes det var veldig mye opp på bare en uke xP Takk for svar TSAnonymous poster hash: 34432...f29
FantasDick Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Vekta mi kan variere med flere kg på få dager, men ligger likevel rimelig stabilt over tid. Helt normalt, vil jeg tro.
Løvetanten Skrevet 12. juli 2013 #10 Skrevet 12. juli 2013 Med mindre man har et helt teit kosthold (eller er syk) så er det alltid karbohydratene som har skylden for sånne drastiske vektoppganger. Med mindre man er i den delen av måneden... 1
Gjest meh Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Skulle dette vært vektoppgang forårsaket av 2kg fett ville du måtte ha hatt et kalorioverskudd på ca 18,000 kcal, og det er ganske så tvilsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå