Gå til innhold

Kjøpe kjole fra Kellybridalshop eller jkdress?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med Kellybridalshop?

http://www.kellybridalshop.com/

Vurderer å kjøpe kjole herifra eller bestille fra jkdress. Begynner å bli rimelig stressa siden det er 6 uker til bryllupet og kjolen enda ikke er på plass!

Har sendt bilder til jkdress og de kan sy. Er bare usikker om det er bedre å bestille fra noen som har kjolen i sitt produktregister fra før slik som Kelly Bridalshop har i dette tilfelle?

Har egentlig funnet kjolen brukt her hjemme, men de to jeg har funnet har forsvunnet foran nesa på meg etter at henting har vært avtalt. Megairriterende.

De har den også i butikk i min størrelse her i Norge, men koster da over tredobbel pris.

Trenger gode tips og råd her. Panikken tar snart overhånd.....

Anonymous poster hash: e0f04...ea2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de har den i butikk her, så får du jo ikke samme kjole hos JKdress o.l. Du får en billig kopi, med dårligere snitt og kjipt stoff.

Anonymous poster hash: ee880...4dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange er jo veldig fornøyde med kjolene sine fra jkdress, jenjenhouse o.l.

Kjolen jeg ønsker meg koster 13.000,- for bare kjolen. I tillegg kommer 1900 for slør, 2500 for underskjørt og bolero til kr 3000,- Totalt kr 20.400,-

JKdress kan sy alt for rett over 4000,- Må si det frister å prøve....

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis du får en dårlig sydd kjole i dårlig kvalitet da, fra JKDress, og har betalt 4000 + frakt + moms + toll på den, og SÅ må ut for å kjøpe deg den kjolen fra salong her i Norge allikevel, så har du jo plutselig kastet minst 5000 rett ut av vinduet på en kjole fordi du opprinnelig ønsket å spare penger? Det høres ut som en litt stor risiko å ta, spesielt så tett opptil bryllupet.

Jeg ville kontaktet salong og prøvd å få en bedre pris og satset på den. Det vil også være lettere å selge en original kjole videre, enn en dårlig kopi...

Anonymous poster hash: 04d53...cad
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok også gått til en salong og kjøpt kjole når du har såå liten tid

AnonymBruker
Skrevet

Gikk inn på kellybridalshop.no nå, ikke sett på den siden før. Har sett gjennom hundrevis av kjoler uten å finne noe, men første jeg så på denne siden var en kjole jeg likte svært godt! Så jeg lurer som TS på, noen som har erfaring med denne siden? Eller bør jeg ta med bilde til den lokale sydamen å se om hun kan lage noe som ligner?

Anonymous poster hash: 594cd...b87
Skrevet

Jeg ville kjøpt i salong eller på Finn, hva gjør du om kjolen ikke kommer eller om den er dårlig sydd og du har enda kortere tid?

AnonymBruker
Skrevet

Mange er jo veldig fornøyde med kjolene sine fra jkdress, jenjenhouse o.l.

Kjolen jeg ønsker meg koster 13.000,- for bare kjolen. I tillegg kommer 1900 for slør, 2500 for underskjørt og bolero til kr 3000,- Totalt kr 20.400,-

JKdress kan sy alt for rett over 4000,- Må si det frister å prøve....

joda, mange er fornøyd og mener den er heeelt lik originalen. Jeg vet ikke om mange av disse bare ikke har peiling, eller om de prøver å overbevise seg selv, men jeg har sett nok av eksempler der bruden er (tilsynelatende) storfornøyd og kjolen IKKE er pen. Nå er jo selvfølgelig det viktigste at du blir fornøyd selv, men jeg ville aldri tatt sjansen med så kort tid igjen.

Anonymous poster hash: ee880...4dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt "kinakjole" penkjoler i chiffon fra lightinthebox, og de var i hvert fall kjempefine :) Pent sydd, pent snitt og så ikke billige ut.
Men jeg er enige med de over her at om du bare har 6 uker igjen så DØR du tenke annerledes! Det er tross alt sommer, folk har ferie, posten og tollen kan ta lenger tid, og i verste fall risikerer du at det er ferietid på fabrikken som syr også (Da har vel oftest ferie på de varmeste månedene, som jo er nå fremover mange steder)
Så jeg ville ha brukt noen dager til å lett på finn/zett og andre sider, og om du ikke finner noe der så må du nok rett og slett krype til korset og gå på en brudebutikk. men vent ikke lenge, DE må kanskje også bestille den, og da er det ferietid overalt der også, og de får samme "problemene" i forhold til at ting tar lenger tid.

Du kan jo bestille kjolen der og heller bestille slør, bolero og underskjørt på kinasider, så har du spert en del, og så må du jo tenke på at om du selger kjolen får du mye igjen av det du betaler ;) (Du ser jo selv hvor lettsolgte denne kjolen er siden de snappes bort fra finn superraskt og da vet du jo også ca hvilken sum du vil få igjen for den og :) )

Anonymous poster hash: 3ed12...cf7
AnonymBruker
Skrevet

...rettelse i tredje linje... "Så BØR du tenke annerledes" :fnise::hoho:

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

OT men hvordan var str på kjolene fra lightinbox??

...rettelse i tredje linje... "Så BØR du tenke annerledes" :fnise::hoho:

Anonymous poster hash: b8a01...7b2

AnonymBruker
Skrevet

Det beste for deg ts må vel være å legge ut annonse med kjole ønskes kjøpt på finn.no? Og så håpe at det er noen som ikke har fått somlet seg til å legge ut kjolen sin til salgs etter sommerens bryllup.

Du skal ha griseflaks hvis salongene kan hjelpe deg, da må de ha akkurat kjolen du ønsker i akkurat størrelsen din inne. Ellers har de lang bestillingstid.

Tror ikke jeg hadde turt å gå for kinakjole med 6 uker igjen. Jeg bestilte fra Kina, og ble godt fornøyd med kjolen. Men det tok en måned fra jeg bestilte til den kom, og da måtte det visse tilpasninger hos skredder til, enda jeg hadde bestilt etter mine mål. (Ikke noe problem for meg da, jeg bestilte 4-5 måneder i forveien).

Anonymous poster hash: f3760...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...