AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Del Skrevet 11. juli 2013 er for tiden sykemeldt å venter på utbetaling fra nav, jeg fikk telefon fra nav idag å de etterlyste skatt og inntektsopplysninger som da arbeidsgiver ikke har sendt inn. Jeg ringte lønningskontoret og ALLE var gått på ferie, så det var kun sentralbord damen som svarte!!!! så dvs jeg må vente i over 2 uker på å få dette levert, å klart jeg ikke kan vente på det! Kan jeg gå til min daglig leder å få hun til å skrive under på disse papirene, jeg fikk beskjed fra nav å skrive ut papirene fra hjemmesiden deres! skal sies lønningskontoret og der jeg jobber er ikke på samme sted i landet! Anonymous poster hash: 44976...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 12. juli 2013 #2 Del Skrevet 12. juli 2013 Ja. Daglig leder kan helt fint signere på disse papirene. Regner med denne lederen også har tilgang på lønnsopplysninger på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 12. juli 2013 #3 Del Skrevet 12. juli 2013 http://www.nav.no/Skjema/Skjemaer/Arbeidsgiverskjemaer/L%C3%B8nn+og+personalskjemaer+for+din+bedrift+%28HR%29/SykepengerHusk å skrive ut førstesiden i saken din også. Ligger på samme siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå