Tordensky Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Noen som har erfaring med krabbevaderen? Vil jo tro at siden den er laget for krabbende barn så tåler den litt i baken og på knærne (noe annet vil hvertfall være veldig lite gjennomtenkt!). Men saken her er at småen har begynt å gå (ved støtte/langs ting). Så jeg lurer på om han vil klare å gå i denne (det vil jeg tro) og om føttene på buksen vil tåle slitasjen. Den er ubrukt foreløpig, ble kjøpt inn for barnehagestart, men så ville plutselig ikke småen være liten baby lenger gitt! Lurer på om jeg bare skal selge den og bruke vanlig overtrekksbukse og skosokker.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Har ikke peiling på hva de tåler men jeg jobber i en barnehage på en småbarnsavdeling og ingen av barna har en slik i barnehagen. De bruker normale regnbukser og sko. Anonymous poster hash: 64214...741
Tordensky Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2013 Har ikke peiling på hva de tåler men jeg jobber i en barnehage på en småbarnsavdeling og ingen av barna har en slik i barnehagen. De bruker normale regnbukser og sko.Anonymous poster hash: 64214...741 Men hvor små er barna? For vår lille er godt under året når han begynner og er som sagt bare en åler/krabber som liker å prøve å gå til tider, med hjelp. Så sko/støvler er jo uaktuelt uansett... Derfor vaderen virker så grei da det ikke er fare for at skosokkene skal falle av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå