Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har iphone 4 med onecall abbonement. Har søkt litt på nettet og fant fremgangsmåte for å sette opp telefonen for mms på sidene til onecall, men likevel får jeg ikke tatt imot.

Det rare er at det har gått an enkelte ganger, før jeg satte instillingene sånn som de skal være også, men så plutselig går det ikke igjen. Testet i går, passet at på 3G og mobildata var på og fikk en i familien til å sende meg bilde, men nei. Forresten er det utrolig irriterende at 3G må være på for at det skal gå an, det trekker jo så mye strøm på mobilen!

Det jeg lurer på er om noen har hatt samme problem og vet hva jeg skal gjøre for at mms skal funke?

Anonymous poster hash: 2c3ec...801
Videoannonse
Annonse
Skrevet

MMS instillingene til OneCall har en tendens til å forsvinne av seg selv noen ganger. Så man må legge inn "internet" og "mms" der de skal stå på nytt.

Idiotisk...

Gjest sweetsugar
Skrevet

Hos meg funket det og holde inne hjem knappen og slå av knappen helt til telefonen skrudde seg av og apple logoen kom på, men tror kansje ikke det er problemet her.. du kan jo prøve? Hadde endel problemer med det før, men nå har jeg ikke det lenger, men jeg byttet til talkmore, vet ikke om det har noe å si :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...