Testosteron Skrevet 24. juli 2013 #161 Del Skrevet 24. juli 2013 Hehe, stemmer, Bobby Beausoleil. Nå er du min nye helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 30. juli 2013 #162 Del Skrevet 30. juli 2013 - Jeg trenger veldig mye alenetid og blir fort sliten av folk om de krever for mye av min tid. - Jeg har besvimt 4 ganger det siste året, aner ikke hvorfor. - Jeg har spilt i korps i 13 år (spiller fortsatt). Dette er vel det jeg kommer på som jeg tør å si her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. juli 2013 #163 Del Skrevet 30. juli 2013 - Jeg trenger veldig mye alenetid og blir fort sliten av folk om de krever for mye av min tid. - Jeg har besvimt 4 ganger det siste året, aner ikke hvorfor. - Jeg har spilt i korps i 13 år (spiller fortsatt). Dette er vel det jeg kommer på som jeg tør å si her Har du sjekka deg ut, unge mennesker skal ikke bare driver å besvime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 30. juli 2013 #164 Del Skrevet 30. juli 2013 Det er du ikke alene om. Her har oppvaskmaskinen, PC og til og med kåken navn. Bilen? Vår elskede Peugeot fru Paddington, Paddy blandt venner, avgikk med døden i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. juli 2013 #165 Del Skrevet 30. juli 2013 Bilen? Vår elskede Peugeot fru Paddington, Paddy blandt venner, avgikk med døden i vinter Hvil i fred Paddy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. juli 2013 #166 Del Skrevet 30. juli 2013 - Jeg har besvimt 4 ganger det siste året, aner ikke hvorfor. Sjekket ut for lang q-t tid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 30. juli 2013 #167 Del Skrevet 30. juli 2013 Hvil i fred Paddy. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miren Skrevet 30. juli 2013 #168 Del Skrevet 30. juli 2013 Bilen min heter Reni Lagoo. En renault laguna. En pen dame. Har smilehull i korsryggen. Kan ha lange samtaler med meg selv nå jeg er alene. Samler på søte kopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. juli 2013 #169 Del Skrevet 30. juli 2013 For å få tiden til å gå når jeg er ute og går for meg selv, har jeg historiske/vitenskaplige foredrag for meg selv i hode, og drømmer om å ha de foran ekte mennesker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 30. juli 2013 #170 Del Skrevet 30. juli 2013 For å få tiden til å gå når jeg er ute og går for meg selv, har jeg historiske/vitenskaplige foredrag for meg selv i hode, og drømmer om å ha de foran ekte mennesker. De har historisk fakultet ved UiO, AFAIK. Get at it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 30. juli 2013 #171 Del Skrevet 30. juli 2013 Sjekket ut for lang q-t tid? Jeg gikk reiste til legevakten 3 gang og ble bare tatt blodprøver av og målt blodtrykk, med beskjed om at hvis det skjer flere ganger skulle jeg få time hos legen. Etter 4 gangen fikk jeg legetime, 3 uker senere selv om jeg dro til legen samme dagen, ble egentlig bare målt blodtrykk og tatt blodprøver av da og.. Viste seg at jeg hadde litt lavt blodtyrkk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. juli 2013 #172 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg gikk reiste til legevakten 3 gang og ble bare tatt blodprøver av og målt blodtrykk, med beskjed om at hvis det skjer flere ganger skulle jeg få time hos legen. Etter 4 gangen fikk jeg legetime, 3 uker senere selv om jeg dro til legen samme dagen, ble egentlig bare målt blodtrykk og tatt blodprøver av da og.. Viste seg at jeg hadde litt lavt blodtyrkk.. Pass nå på og få deg en skikkelig utredning dersom dette fortsetter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. juli 2013 #173 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg har en ting for russiske forfattere:) Tolstoj, Dostojevsij og Nabokov er favorittene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 30. juli 2013 #174 Del Skrevet 30. juli 2013 Søpla mi går snart ut av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. juli 2013 #175 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg går og nynner for meg selv. Det må være alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 30. juli 2013 #176 Del Skrevet 30. juli 2013 - Jeg er hevder at jeg ikke liker følgende (uten å ha smakt det ordentlig): brunost og kaviar. - Jeg er oppvokst på landet. - Du kan lese et intervju med meg på hjemmesidene til UiO. - Jeg prøver å bli flinkere til å lese bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sophia21 Skrevet 31. juli 2013 #177 Del Skrevet 31. juli 2013 - Jeg har tatt jegerprøven. Ironisk nok er jeg nesten-vegetarianer og dyreverner. - Jeg har vært på tv, radio og i lokalaviser, men det har vel alle - Jeg har et hjerte som av og til stopper. Besvimte konstant fra jeg var 4 - 22. - Jeg har vannskrekk og hater edderkopper intenst. - Jeg kan ikke plystre - Min ungdomsforelskelse? MacGyver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 31. juli 2013 #178 Del Skrevet 31. juli 2013 Nå er ikke jeg særlig kjent på KG så er ikke så sjokkerende for dere vil jeg tro. Jeg har kjørt bil siden jeg var 12 og har fortsatt ikke lappen i en alder av 21, jeg har ekstremt dårlig selvbilde og er redd for den store verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. juli 2013 #179 Del Skrevet 31. juli 2013 - - Jeg har et hjerte som av og til stopper. .. Hopper det over et slag? Noen i min familie har også dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 31. juli 2013 #180 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg og! ...Mer enn 1, men færre enn 4 stk Heh, har draget du da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå