Gå til innhold

Overraskende fakta om KGere

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har med vilje sprutet ned en forholdsvis gammel dame ved hjelp av en vannspreder.

( Så at hun snek seg inn i bakgården til bedriften min for å se på planter lenge etter stengetid, jeg skulle akkurat sette på vannsprederen for å vanne, før jeg dro hjem, da jeg så at hun kom luskende, men valgte å sette den på fordi hun burde vite bedre enn å valse rundt på andres områder når alle tegn sier at det er stengt) .

Gjett om hun ble overrasket! :fnise:

Alder er ingen hindring for å lure seg rundt og snoke :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tør ikke å lese det jeg selv har skrevet på Kg. Redd for å angre...

Skrevet

Kan du ikke gå foran med et godt eksempel da TS, og fortelle oss noen saftige detaljer om deg selv under fullt brukernavn :lur:

Anonymous poster hash: 6b94d...42c

Akkurat det har jeg alltid savnet i disse trådene. Men nei, de startes, uten unntak, av en AB som gjerne vil at andre skal dele personlige opplysninger under nick.

• Liker 2
Skrevet

Noz: Ja, vedkommende har jo skrevet det tidligere i tråden. Den eneste som outes er jo meg;)

• Liker 1
Skrevet

Noz: Ja, vedkommende har jo skrevet det tidligere i tråden. Den eneste som outes er jo meg;)

:)

Og er det EN ting jeg står for at jeg har stilt opp og gjort, så er det akkurat den artikkelen. Den har jeg fått enormt mye fin feedback på og er veldig stolt av :)

(Sorry Off.topic, modder)

Skrevet

Det er jeg veldig glad for å høre hjarterdam:) Utrolig givende å møte og prate med deg - tror du er til inspirasjon for mange som sliter med det samme.

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg er født i 93. Det er tydeligvis overraskende for mange, så da passet det bra å skrive det i denne tråden.

Skrevet

Yndlingssangen min for tiden er Jolene (Dolly Parton) :sjenert:

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg er født i 93. Det er tydeligvis overraskende for mange, så da passet det bra å skrive det i denne tråden.

HÆ jeg trodde du var rundt 30! :sjokkert:

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

HÆ jeg trodde du var rundt 30! :sjokkert:

Det er profilbildet som lurer underbevisstheten til folk.

Gjest badeand1
Skrevet

Det er profilbildet som lurer underbevisstheten til folk.

Ja, det lurer hvertfall meg. Men så er du ganske moden for alderen også.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg prøver å finne en undskylding for å bruke kilt, men så lagt finner jeg ikke noen skotske gener i familien min.

Skrevet

What :o

Gjest Eurodice
Skrevet

Det visste jeg. Du må ha fortalt det før, eller så skyldes det mine synske evner ;).

Skrevet

Jeg prøver å finne en undskylding for å bruke kilt, men så lagt finner jeg ikke noen skotske gener i familien min.

Er det ikke nok om du føler deg som skotte?

Man kan nemlig bli med i sametinget om en føler sg som same, så da kan en vel få i kilt om en føler seg som skotte?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det visste jeg. Du må ha fortalt det før, eller så skyldes det mine synske evner ;).

Spør en bruker 2.0. Så god hukommelse du har.

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg har ekstrem hai fobi. Står jeg i dusjen og kommer til å tenke på en hai, gjerne en av de største...da ser jeg for meg at de kommer ut av dusjhodet og jeg må bare skru av å komme meg ut :sjenert:

Jeg også! Er jeg i basseng, og plutselig blir alene igjen der, må jeg ut fort som fy - for jeg er så redd det skal komme hai ut av de derre "lukene" i bassenget :rolleyes: Fullstendig irrasjonelt, og veldig ekkelt.

Og så har jeg så god fantasi at jeg har skikkelige problemer med å bade der det er tang eller så dypt at jeg ikke ser bunnen :fnise:

Jeg takler ikke tanken på å svømme på dypt vann, selv om jeg vet jeg kan svømme greit, greier jeg ikke tanken på at under beina mine er det kanskje flere tusen meter med vann.

Me too! Trodde jeg var den eneste som er så "sprø" :ler:

- Jeg trenger veldig mye alenetid og blir fort sliten av folk om de krever for mye av min tid.

Sånn er jeg også, men alle tror jeg er supersosial...

Jeg har skrevet, og fått publisert, flere erotiske noveller i Vi Menn.

Jeg fikk mine første grå hår allerede tidlig i tenårene, og rundt midten av tjueårene var ca 90% av håret mitt grått (men farger det, såklart).

Jeg har (altfor) ofte sanndrømmer; alltid om triste ting.

Gjest Eurodice
Skrevet

Spør en bruker 2.0. Så god hukommelse du har.

Jeg er egentlig en elefant i menneskeskikkelse :ler:

Skrevet

Noen ganger våkner jeg opp inne i dynetrekket... og må ha hjelp til å finne veien ut.

• Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg kan bruke evigheter på å dagdrømme og finne opp forskjellige scenarioer i hodet.

Er dødsredd for at jeg kan ende opp helt virkelighetsforvirret på grunn av det!

:sjokkert:

kan man bli det...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...