Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på en gård utenfor Oslo nå i tre uker. Til vanlig tener jeg så og si hver dag, men her jobber jeg laaange dager, fra kl. 08.00 - 20.30/21.00.

Jeg har derfor ikke så mye tid til trening. Det er et bakeri/cafe, så det er maange fristelser. Til vanlig er jeg ikke sånn super nøye på hva jeg spiser, siden jeg uansett trener såpass mye og er normalvektig. Jeg er ikke interessert i å gå opp i vekt, og lurer på hva jeg burde gjøre. Spise lite? Normalt spiser jeg rundt 3 - 4 måltider om dagen, så fra før av er det ikke så veldig mye. Noen ideer?

Takk for svar :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jobber lange dager selv.trener etter jobb eller før.

Anonymous poster hash: 65fd2...3c4
Skrevet

Hmmm… ja. Det går jo an, men blir enten veeldig tidlig, eller sent.. Noen andre tips?

• 2 uker senere...
Gjest bustyvel
Skrevet

Du har vel endel fysisk arbeid på jobb da?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Du jobber jo lange dager, + at jobb på en gård kan fort bli ganske tungt arbeid? Vil tro du brenner ganske mye på det altså. Og så lenge du passer litt på hva du spiser overlever du nok de 3 ukene du er der uten å legge på deg:) Og du kan jo legge inn en joggetur innimellom om du har overskudd til det:)

Anonymous poster hash: e16e1...47f
Skrevet

Du jobber jo lange dager, + at jobb på en gård kan fort bli ganske tungt arbeid? Vil tro du brenner ganske mye på det altså. Og så lenge du passer litt på hva du spiser overlever du nok de 3 ukene du er der uten å legge på deg:) Og du kan jo legge inn en joggetur innimellom om du har overskudd til det:)

Anonymous poster hash: e16e1...47f

Nå er vel TS ca ferdig med gårdsoppholdet da så vi får håpe hun fant en løsning på det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Strider ikke disse arbeidstidene litt med bestemmelsene i AML?

Anonymous poster hash: de04f...774
Skrevet

Strider ikke disse arbeidstidene litt med bestemmelsene i AML?

Anonymous poster hash: de04f...774

Jo det kan man spørre seg om.

Skrevet

Jeg jobber på en gård utenfor Oslo nå i tre uker. Til vanlig tener jeg så og si hver dag, men her jobber jeg laaange dager, fra kl. 08.00 - 20.30/21.00.

Jeg har derfor ikke så mye tid til trening. Det er et bakeri/cafe, så det er maange fristelser. Til vanlig er jeg ikke sånn super nøye på hva jeg spiser, siden jeg uansett trener såpass mye og er normalvektig. Jeg er ikke interessert i å gå opp i vekt, og lurer på hva jeg burde gjøre. Spise lite? Normalt spiser jeg rundt 3 - 4 måltider om dagen, så fra før av er det ikke så veldig mye. Noen ideer?

Takk for svar :bolledeig:

Selv om du trener såpass mye, bør du være nøye med hva du spiser allikevel. Trening kompanserer ikke for et dårlig kosthold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...