Gå til innhold

Er det noen som har hørt om tredagerskuren?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

...og noen som har prøvd den? har lyst til å prøve noe som kan gi superraskt resultat, bare for å få motivasjonen til å fortsette med et sunt kosthold etter de verste kiloene er borte.

Har noen andre tips til en RASK måte å ta av 2 kg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne av meg prøvde tredagerskursen.

Det er en KJEMPEFIN måte å jojoslanke seg på - gå ned 2-4kg, for så å legge de på seg igjen i løpet av en ukes tid etterpå når man spiser som før igjen.

Som bonus risikerer du også å forstyrre forbrenningen din også.

Vil du ned i vekt, bør du tenke på en mer langsiktig og fornuftig måte å slanke deg på, med mindre du vil bli en evighetsslanker da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proteindrikk!

Bytt ut to av måltidene om dagen med proteindrikk (forutsett at du spiser 4 måltid hver dag, og at du spiser sunt). Proteindrikken kan enten blandes ut med melk eller vann (jeg foretrekker melk), og de finnes med forskjellige smaker. Hvis du er motivert og gjør det hver dag i et par uker, så merker du nok resulta, ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Noen som kan forklare meg hva tredagerskuren går ut på?

Som regel er slike kurer som lover rask vektnedgang bare humbug, er vel som pusekatt sier: at det er en fin måte å jojoslanke seg på.

Varig vektnedgang (som er det ønskelige?) bør skje over tid, eller så legger man på seg (ofte mer enn utgangspunktet) igjen når man spiser slik som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare meg hva tredagerskuren går ut på?

Det er en sånn typisk komme-inn-i-finkjolen-kur som går over tre dager, med estimert vektreduksjon på 3-5kg.

Altså, det HØRES veldig fint og flott ut.

Du har en veldig streng kostplan å forholde deg til, ALL maten MÅ veies og måles.

Det som skjedde med venninnen min var at hun riktignok gikk ned 3-4kg, men de gikk hun rett opp igjen i løpet av en uke, fordi hun spiste normalt igjen etterpå.

Det ER ingen snarveier til varig slankere kropp, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det ER ingen snarveier til varig slankere kropp, dessverre.

Fordi, å legge på seg ikke er noe som skjer på nullkommasvisj heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

Å gå ned i vekt er null problem, men å bli der er en helt annen sak. Hvis kroppen din først har veid x kg vil den hele tiden søke å komme tilbake dit. Den tror at det er det "riktige" for deg. Så de andre her har nok helt rett: Den eneste måten å gå ned i vekt på en sunn måte (og bli der...) er å legge om kostholdet og livsstilen. Også etter at du har nådd idealvekten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For de aller fleste mennesker er det umulig å gå ned mer enn 1-2 kg fettvekt i uka, og selv det skal endel til.

Går du ned 3-5 kg på 3 dager har du kvittet deg med en masse vann.Hvis du begynner å spise igjen kommer vannet tilbake, enkelt og greit.

Hvis du vil ha en lynstart på slankekuren din har jeg sett at enkelte ernæringsfysiologer "godkjenner" 7-10 dager på nutrilett for å få en rask start på slankekuren.Disse pulverene gir, tross alt, endel næringsstoffer du trenger.Sånne 3-dagerskurer er som regel ernæringsmessige katastrofer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det beste er sunn fornuftig slanking.

Prøvde en gang kålsuppe kuren, den skulle jeg gå på i en uke og gå ned 5 kg. Måtte kutte ut kuren før den ble ferdig, fordi jeg måtte jo på do og tisse konstant. Ganske slitsomt. Og det hjalp ikke mye på og fjerne fett, men veldig effektiv måte og bli kvitt vann på.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...