Gå til innhold

Når skal bruden møte i kirken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har ikke pratet med presten ennå og han har sikkert svaret, men jeg spør her nå:

når skal bruden ankomme kirken? rett før vielsen når gjestene har kommet på plass og dørene er lukket, eller tidligere og "gjemme" seg i "for-rommet"? ingen skal jo se bruden, liksom...

Anonymous poster hash: d9cb9...aa9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom vielsen er 1300 , så kommer du 1305 så er du sikker ingenser deg ;)

Skrevet

Rett før vielsen ja. Kommer an på kirkens utforming hvor man kommer inn, noen ganger kommer gjestene inn foran/på siden og bruden inn bak. Noen ganger er det samme dør.

Skrevet

Dette er den ene gangen det er ok å ikke komme i god tid :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å komme fem minutter før. Det ble vel mer 12 minutter før (som føltes som ca hundre år :fnise:) men her var det sånn inngang bak så ingen ville sett meg.

AnonymBruker
Skrevet

Uff da, det kan bli vanskelig å komme akkurat presis for jeg er kronisk til å komme 10-15 minutter før avtaler :fnise:

Anonymous poster hash: d9cb9...aa9
  • Liker 1
Skrevet

Kom noen minutter før. Da er alle på plass og alt er klart, og dørene lukket.

Skrevet

Det heter seg at det er brudens privilegie å komme for sent. Hun skal derfor ikke komme til kirken før tidligst på slaget, med mindre hun skal gjemme seg på et rom i kirken først (men det er stort sett bare på amerikanske filmer)

Skrevet

Sitt i bilen et lite stykke unna til klokka er der ;)

Skrevet

Det heter seg at det er brudens privilegie å komme for sent. Hun skal derfor ikke komme til kirken før tidligst på slaget, med mindre hun skal gjemme seg på et rom i kirken først (men det er stort sett bare på amerikanske filmer)

Neida, mange bruder i rom i kirken i Norge også, men ikke slike rom man ser på film. Lykke til i morgen, hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...