finkel Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Jeg bestilte dette regntrekket fra Teutonia etter tips fra hun jeg kjøpte vogna vår fra (Mondial duo), for det trekket var visstnok fryktelig genialt og passet godt. Nå har jeg fått det og prøvd det på, og jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg skal få det stramt og passende! Den plastbremmen henger slakt ned mot åpningen, og ikke kan trekket holde mot vind ser jeg for meg. Det ser skikkelig slaskete og "feil" ut, som om det er alt for stort. Er det noe genialt triks med trekket, eller passer det rett og slett ikke? Hvor fester dere krokene, hvordan strammer dere det til? Takk for hjelp, om noen har! Endret 11. juli 2013 av finkel
piapetrine Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Jeg har det på min Edge duo, brukt til både bag og sportsdel. Plastskjermen er kanskje ikke superstram, men vil ikke si dvask. Henger litt nedover. Det er tusen ganger bedre enn trekket som fulgte vognen, jeg syns det luner og skjermer godt. Fester aldri krokene, syns det sitter godt uten.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Du har det rett vei? Jeg må bare spørre fordi jeg har selv satt på noen regntrekk feil vei Men ikke på en slik vogn. Anonymous poster hash: 19ae6...a71
finkel Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2013 At det var vrengt, tenker du? Tja, tror jeg hadde plastbremmen utover, på et vis..? Om ikke så er sømmen på innsiden veldig usynlig! Må se litt på det igjen tror jeg, kanskje det var det som var problemet
Severus Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Et tips om du ikke skulle få det til, Tullsa og Simo sitt er også bra. Funker fint med Tullsa sitt sportsvogntrekk på bagvogn. Bare husk å ha igjen luka der håndtaket skal være om delen sitter i motsatt retning.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 At det var vrengt, tenker du? Tja, tror jeg hadde plastbremmen utover, på et vis..? Om ikke så er sømmen på innsiden veldig usynlig! Må se litt på det igjen tror jeg, kanskje det var det som var problemet Nei tenkte snudd om på bak-frem. Men kanskje bare jeg som gjør sånt Anonymous poster hash: 19ae6...a71
finkel Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2013 Nei tenkte snudd om på bak-frem. Men kanskje bare jeg som gjør sånt Anonymous poster hash: 19ae6...a71 Åja! Nei, bremmen pekte mot meg, så den biten tror jeg heldigvis jeg hadde riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå