AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Hei. Det siste året har jeg fått ekstremt mange nye føflekker. Den ene armen min har nå 44 føflekker, og før hadde jeg kanskje 5-10 der. Jeg har også fått rundt 10 nye på leggene, en med litt størrelse på magen og flere på brystet. Jeg har også fått 2-3 nye i ansiktet. Begynner å bli litt bekymret. Tenker å ta det opp med legen min neste gang jeg skal dit, men tenkte å høre her inne også. Jeg byttet p-pillemerke for litt over et år siden. Kan dette ha noen sammenheng? Hilsen jente 20 år. Anonymous poster hash: d9d1f...505
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 P-pillene kan nok ha noe med det å gjøre, ja. Hør med legen din. Det kan jo også ha helt naturlige årsaker. Med mindre de er unormalt store, mørke eller formede er det sikkert ikke noe farlig. Anonymous poster hash: 55bfd...170
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Har fått mange små føflekker på armene siden jeg begynte på hormonprevensjon, men tror det har mer å gjøre med at man får det med alderen. Helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå