Gå til innhold

Kondomeriets nye tv-reklame..en fornærmelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre enn meg som blir litt snurt og nesten litt deppa av den nye tv-reklamen til Kondomeriet?

Det er to versjoner av den. Ene har en mann rundt 40+ år gammel, den andre har en dame ca 30+ i hovedrollen. Begge har det til felles at de nettopp har blitt skilt eller noe sånt og så snakker de om "alt de kan gjøre nå som de ikke kunne før og at de har det så kjekt, aldri hatt det bedre" osv... men på slutten av reklamen ser begge litt trist ut, for egentlig har de det ikke så bra likevel og de savner å være i et forhold.... Teksten "Invester i forholdet mens du kan" kommer opp i bildet.

Jeg forstår at Kondomeriet vil selge leketøyene sine for at de som er gift eller er i et forhold på andre måter skal piffe det opp og ikke miste gnisten... men synes de fremstiller singellivet som trist og patetisk, og at det er mye bedre å være i et forhold enn å være singel...

Jeg blir i hvert fall litt fornærmet av reklamen..er det meningen at vi single skal føle det slik? At alt vi gjør for å ha det kjekt bare er et skalkeskjul, og egentlig bør vi bare sitte og være lei oss for at ingen vil ha oss?

Anonymous poster hash: 51f92...b65
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor har du vært den siste tiden siden vi vandret ut av afrika? Det er samme leksa single mennesker har fått trædd over hodet de siste førti tusen årene. "Er du ikke en halvdel av et par, er du ikke et helt menneske." Jeg har vært singel i litt over fire år nå. Og sånn kommer det til å fortsette å være fra evighet til evighet. Det er mange som trives med singellivet, det er det ingen som kan ta fra oss. Vi skylder ingen en forklaring eller unnskyldning for våre valg. Møt hån og sympati med et lite, knusende smil. :)

(Erotikknett.no har bedre kvalitet, utvalg og priser. Bare så du vet det.)

Endret av AmandaVI
AnonymBruker
Skrevet

hehe, velfortjent svar fra deg, AmandaVI.. og jeg vet jo innerst inne at det alltid har vært sånn... jeg bare skjønner ikke hvorfor Kondomeriet, av ALLE, må gni det inn.. det stedet skal jo være for alle :P

Anonymous poster hash: 51f92...b65
Skrevet

Jeg har ikke sett den reklamen, men har fått med meg at omtrent alle fra 18 til 80 år, gifte og single har blitt fornærmet av reklamene til Kondomeriet. Og den nettsiden om skilsmisse har også hisset opp mange.

Er ikke noe PR gudinne, men å personlig fornærme store deler av befolkningen AKA potensielle kunder er vel neppe et sjakktrekk.

AnonymBruker
Skrevet

Synes den er litt snever, ja. En ting er jo å peile inn reklamene på en viss målgruppe, men det blir noe annet når man regelrett rakker ned på en annen gruppe - selv om de bare er patetiske, mindreverdige mennesker som er så ynkelige at de faktisk er single.

Hurra for singellivet! Skål!

Anonymous poster hash: 0eb52...1d4
Skrevet

Synes den er litt snever, ja. En ting er jo å peile inn reklamene på en viss målgruppe, men det blir noe annet når man regelrett rakker ned på en annen gruppe - selv om de bare er patetiske, mindreverdige mennesker som er så ynkelige at de faktisk er single.

Hurra for singellivet! Skål!

Anonymous poster hash: 0eb52...1d4

Løfter et ikke tilstedeværende vinglass i været.

• Liker 1
Skrevet

Klarer ike å bli så frustrert over den reklamen, jeg. Er det ikke det de fleste tenker når de relativt nylig har blitt single da? At de burde gjort noe mer, noe annerledes, noe bedre? Er jo tross alt ikke en "forever alone"-reklame heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...