Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal nevnes med en gang, at jeg ikke selv er i tvil om manndommen min. I min mening er jeg mer mann enn de fleste. Jeg er aldri redd for å stå for det jeg mener, og tar meg gjerne en god tur ut i naturen både titt og ofte.

Det sagt, så gjør jeg vel en del ting som enkelte ville ha betegnet som "tvilsomme". Alltid like gøy når noen ser litt av de produktene jeg har stående på hylla hjemme. Så nå får vi si det høyt og se hva som skjer i neste episode. Sånn bare for morro skyld ;)

I dag stod jeg opp i 10 tiden, sola skinner og det er en nydelig dag ute. Det første jeg gjør er å gå ned på badet, tar meg en god og laaang dusj, barberer meg raskt. Og renser deretter ansiktet med renseskum, før jeg legger en ansiktsmaske.

Etter noen minutter vasker jeg av ansiktsmasken, skyller ansiktet skikkelig og tar på meg noe fuktighetskrem. Fuktighetskrem må jeg egentlig bare ha, har atopisk eksem så bruker Aderma serien. Tar og på meg noe øyekrem under øynene for å bli kvitt mørke ringer. Mørke ringer er litt kjedelig

Deretter spiser jeg meg en god frokost, og setter på en episode av Game of Thrones. Mens jeg sitter og filer neglene mine ;) Sånn fin glassfil som jeg fant på feelunique, fantastisk god.

Når jeg har filt ferdig neglene, og sett ferdig episoden så blir det en tur ut i sola. Men før jeg går ut må jeg jo sminke meg litt, igjen så har jeg atopisk eksem så blir alltid litt røde prikker her og der i ansiktet og huden min er ikke den beste. Så før jeg går ut går jeg raskt over ansiktet og halsen med noe mineralsminke fra bareminerals, bare sånn for å jevne det ut. Ikke noe som syntes noe særlig, ingen highlighting eller noe annet tull. Men går over litt ekstra under øynene sånn at det som er igjen av de mørke ringene blir litt ekstra skjult.

Jeg tar på meg noen jeans og en plain hvit tskjorte. Og passer på at antrekket mitt passer sånn nogenlunde fint i sammen, brun innfatning på brillene, brun bag, brunt belte, brune sko, brun klokkereim og resten av detaljene matches i sølv/metallfarge. Sånn som beltespenne, klokke og hempene på bagen.

Med andre ord, jeg har en liten skjønnhetsrutine gående. Det er aldri noen som har spurt om jeg feks bruker sminke, men mange som komplimenterer at jeg har fin hud osv. Og folk blir som sagt, alltid like overrasket når de ser den vesle sminke og hudpleie-hylla jeg har hjemme.

Så hva syntes du, er jeg fremdeles mann? ;)

Anonymous poster hash: 4cda3...b51
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, du er fortsatt mann -- helt til du kapper av deg kølla og lager en vagina

• Liker 17
Gjest sweetsugar
Skrevet

Åhjesus, hadde jeg hatt en sånn fyr..

JA! Du er mann. Velstelte menn som bryr seg om utsendet er dritsexy :) Nå liker jeg litt feminine mannfolk som jeg kaller det du driver med, så for meg er det hvertfall ett stooort pluss!

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja, muligens for jålete for en del, men fortsatt mann.

Anonymous poster hash: 91554...9ec
  • Liker 17
Gjest badeand1
Skrevet

Spørs hvordan den brune bagen ser ut..

Neida, men ingenting av det du ramsa opp er "galt" bortsett fra det med sminken men skjønner jo at du vil skjule røde merker osv. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du penis er du mann. Men jeg hadde nok ikke satt deg som ektemann-materiale.

Anonymous poster hash: b4675...ed1
  • Liker 11
Skrevet

hahah, selvfølgelig er du fremdeles mann! Jenter blir ikke mindre jenter av å gå med bukse og ha dilla på biler.

Og for å være helt ærlig så finnes det menn som jeg skulle ønske faktisk rengjorde huden sin litt av og til med en ansiktsmaske og fuktighetskrem...

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvordan den brune bagen ser ut..

Neida, men ingenting av det du ramsa opp er "galt" bortsett fra det med sminken men skjønner jo at du vil skjule røde merker osv. :)

http://www.gq.com/images/style/2010/09/man-bags/man-bag-coach.

Sånn ca sånn som den der, bare at den lyse og mørke delen eller stikk motsatt.

• Liker 1
Skrevet

Oh, har du funnet en øyekrem som virkelig hjelper mot mørke ringer?

• Liker 16
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Selvsagt er du fremdeles mann. En metroseksuell mann. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hm, den serien er vel bare for menn. Nei, disse ringene (posene) altså!

Seriøst, har det noe som helst å si for en øyekrem? ;p Virkestoffene er vel akkurat de samme uansett om det er for menn eller kvinner

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er du fremdeles mann. En metroseksuell mann. :)

"Metroseksuell" er et rart oppfunnet konsept for det har ingenting med seksualitet eller fil å gjøre. Heteroseksuell eksluderer ikke å være feminin.

Anonymous poster hash: 91554...9ec

• Liker 4
Skrevet

Ja, dette var interessant lesing. Skal si vi er forskjellige.

Min morgenrutine:

• Står opp, går ut på kjøkkenet og lager pulverkaffe.
  • Ut på badet, vasker meg/tar en dusj, på med deo m.m. Shavings etter behov oppe og nede.
  • Finne klær som er rene (sniffer de for å sjekke), blir litt tilfeldig hva jeg har på meg.
  • Frokost! Helst egg, noe kjøttmat, makrell i tomat eventuelt en frukt hvis jeg har dårlig tid.
  • Pusse tenner, finne solbriller/nøkler/lommebok/mobil osv, deretter ut døren.
  • Liker 13
Skrevet

Patrick Bateman, du her?

• Liker 6
Skrevet

Seriøst, har det noe som helst å si for en øyekrem? ;p Virkestoffene er vel akkurat de samme uansett om det er for menn eller kvinner

Kosmetikk for henholdsvis menn og kvinner er som regel forskjellig parfymert... Menn og kvinner har også ulik hud, og trenger ulike produkter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kosmetikk for henholdsvis menn og kvinner er som regel forskjellig parfymert... Menn og kvinner har også ulik hud, og trenger ulike produkter.

For en hudkrem, deodorant eller shampo ville jeg ha vert enig. Men en dråpe øyekrem? ;) Kan nesten garantere at det faktiske virkestoffet i den kremen er det samme som i en kvinnekrem til 3-4 ganger prisen.

• Liker 3
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Og jeg må si at jeg er litt misunnelig for at du har så god tid om morgenen. :ler2:

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...