Gå til innhold

Erfaringer med wild yam, dere som er gravide?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært prøvere i litt over ett år nå og denne syklusen prøvde jeg wild yam etter el. Fikk påvist el med clearblue sin fertilitetsmonitor, så er rimelig sikker på den har vært. Startet på wild yam på dag 2 etter el var over. Samme dag og litt dagen etter fikk jeg svak svak rosa på papiret etter toalettbesøk, dette pleier aldri å skje. Kan dette være en bivirkning av wild yam? Pleier alltid å spotte 4-5 dager før mensen starter for fult, men dette har heller ikke skjedd. er i dag 4 dager over IKM og ingen tegn til mensen. Det eneste som har skjedd er at jeg etter samleie for noen dager siden hadde svak rosa på papiret dagen etter. Dette pleier heller aldri å skje hos meg.

Er veldig spent nå, men tørr ikke teste enda siden jeg et par sykluser tidligere har fått mensen noen uker senere enn vanlig. Er så utrolig redd for den store skuffelsen, så synes det er bedre å leve i håpet litt til. Har vært på ferie den siste uken, så jeg antar egentlig bare at det er denne reisen som har forstyrret mensen litt denne gang. Men el, er jeg som nevnt så og si 100 % sikker på at var siden monitoren slo ut til vanlig tid.

Har ikke lagt merke til andre tegn på graviditet. Leser ofte at mange får ekstra mye utflod før IKM, men jeg har bare vært tørr som vanlig, så er ikke så veldig optimistisk at det endelig har klaffet men..

Lurer vel egentlig bare på om andre har hatt forandringer i syklusen etter å ha forsøkt wild yam? Syntes det var vanskelig å finne bivirkninger på google :-)

Anonymous poster hash: 5bffe...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...