Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Har havnet i en ekkel situasjon .. Jobber og er med venner på min gamle hjemplass...skal gjøre dette i sommerferien... Jeg datet/dater en fyr på min nåværende hjemplass .. Han spurte om å komme.. Jeg sa det ikke passet så bra fordi jeg bruker mye tid på sommerjobben og det lille av fritid vil jeg bruke på min gamle vennegjeng .. Det med han jeg har datet er ikke så seriøs at jeg har pressantert han for venner ennå.. Nå er saken den at han har sjekket inn på hotell like ved der jeg er.. Jeg vil være med mine venner som jeg kun ser nå, da jeg bor på andre siden av landet og denne sommerjobben var avtalt lenge før jeg møtte denne fyren., og å overnatte hos han er ikke praktisk pga jobben.. Er det ok å bare la han være på hotellet og kose seg m vennegjengen Har litt dårlig samvittighet .. Men jeg presiserte at det ikke var mulig å dele meg i to og at jeg ville være med venner.. Han sa han skulle møte en kompis, men er alene på hotellet og sender sms ol .. :/
Inx Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 For en innpåsliten type, ville avsluttet datingen om det var meg 1
Gjest Ts Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 For en innpåsliten type, ville avsluttet datingen om det var meg Er litt det jeg føler også.. Men blir litt feil det også.. Mest er det fordi jeg akkurat nå bare vil henge med vennene mine just like old days.. Dette er BESTEVENNENE. At han nå sitter på hotell alene legger en demper på denne gleden... Og jeg ville hatt tre uker på å kjenne hva jeg føler.. Nå irriterer jeg meg over ham og samtidig har kjempe dårlig samvittighet .. :'( Tror ikke han forstår , og kanskje er det JEG som feilprioiterer men .. Jeg har disse få timene med vennene og resten av året med han hvis det blir oss
Gamerfrue Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 haha, en bich? Neida, det synes jeg ikke. Ei heller en bitch. Så lenge han ikke er skuffet over det, så går det nok fint!
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Er litt det jeg føler også.. Men blir litt feil det også.. Mest er det fordi jeg akkurat nå bare vil henge med vennene mine just like old days.. Dette er BESTEVENNENE. At han nå sitter på hotell alene legger en demper på denne gleden... Og jeg ville hatt tre uker på å kjenne hva jeg føler.. Nå irriterer jeg meg over ham og samtidig har kjempe dårlig samvittighet .. :'( Tror ikke han forstår , og kanskje er det JEG som feilprioiterer men .. Jeg har disse få timene med vennene og resten av året med han hvis det blir oss Sjekket han inn på et hotell i nærheten av deg på eget initiativ? Creepy. Men jeg synes egentlig ikke du prioriterer så ufint heller. At du har lyst å være med vennene dine er jo en ærlig sak og han kan jo sikkert ha forståelse for det. Hvis du informerer han litt om det muligens. Det virker jo ikke som om han har fått post-it'en? Jeg synes du burde være litt mer egoistisk her og ikke ha så dårlig samvittighet overfor ham. Og ta deg godt til rette og gjør som du først hadde lyst til og har planlagt allerede. Så ja, for min del, høres det helt greit ut å la han bare sitte på hotellet. Hvis han har en kompis der, så treffer han nok ham, men hvis ikke, så lærer han at å dra på spontantur på hotell på denne måten ikke nødvendigvis lønner seg. Anonymous poster hash: 8da91...2f4
Gjest Ts Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 haha, en bich? Neida, det synes jeg ikke. Ei heller en bitch. Så lenge han ikke er skuffet over det, så går det nok fint! Tror han blir skuffet, uansett hva han sier ..
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Tror han blir skuffet, uansett hva han sier .. Sannsynligvis. Men det går nok bra skal du se. Anonymous poster hash: 8da91...2f4
happiest Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Litt innpåsliten type! Dumt av han å reise til deg, når du har sagt nei og forklart hvorfor. Jeg synes ikke det er dumt av deg å droppe han. Men hvis du har mulighet kunne du jo satt av en kveld til han? Hvis du har tid og vil altså. Men uansett, så bør han godta det du sier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå