AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Jeg har så lyst å fikse neglene mine, men har ikke peiling på hva og hvor jeg skal gjøre det. Har hørt om akryl, gel og shellac (?). Hva er best? Hva holder lengst? Og kan man lage lengre negl med alle disse typene? Ikke minst hvem er best på å legge negler (helst uten altfor lang ventetid) og hvor mye koster det ca? Anonymous poster hash: 2998c...c90
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Jeg har så lyst å fikse neglene mine, men har ikke peiling på hva og hvor jeg skal gjøre det. Har hørt om akryl, gel og shellac (?). Hva er best? Hva holder lengst? Og kan man lage lengre negl med alle disse typene? Ikke minst hvem er best på å legge negler (helst uten altfor lang ventetid) og hvor mye koster det ca?Anonymous poster hash: 2998c...c90 Anyone?Anonymous poster hash: 2998c...c90
halo Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Acryl eller gele blir litt hipp som happ, gele skal se litt mer naturlig ut mens acryl er sterkere. Jeg har prøvd begge og det er ikke så stor forskjell. De "funker" helt fint begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå