AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 har du gode eller dårlige erfaringer med å kjøpe skreddersydde brudekjoler på internett? Anonymous poster hash: d40d0...c4e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Jeg har god erfaring. Bestilt fra en liten amerikansk salong sin nettside, sydd etter mål. Det må noen småjusteringer til, men det handler om at jeg ikke har vært nøye nok når jeg har målt. Kjolen er godt sydd, det er skikkelig kvalitet (bekreftet av sydame som justerer for meg), og den innfridde mine forventninger. Anonymous poster hash: 5bd8f...b1f
Amens Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Jeg kjøpte også min kjole på nett: weddingdressfantasy.com. Amerikansk side. De har og en facebook side hvor man kan se bilder av de som har giftet seg i kjolene deres. En god del av kjolene er for de med litt spesiell smak, men er noe for de mer tradisjonelle og^_^
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Hva heter den salongen da? Samme sted som Amens Jeg kjøpte også min kjole på nett: weddingdressfan tasy.com. Amerikansk side. De har og en facebook side hvor man kan se bilder av de som har giftet seg i kjolene deres. En god del av kjolene er for de med litt spesiell smak, men er noe for de mer tradisjonelle og^_^ Anonymous poster hash: 5bd8f...b1f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 flere erfaringer? f.eks. JJsHouse? Anonymous poster hash: d40d0...c4e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 er jeg dømt til å få en dårlig sydd kjole med dårlig stoff om jeg velger å bestille fra internett? Anonymous poster hash: d40d0...c4e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Nei. Ikke hvis du bestiller fra f.eks weddingdressfantasy.com Men fra kinesiske sweatshops? Rimelig garantert at det blir dårlig.Anonymous poster hash: 5bd8f...b1f 1
skravlus Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Mener ikke å såre eller fornærme noen nå, men jeg har ennå ikke sett én såkalt Kina-kjole som kan måle seg med en ekte designerkjole ndg. sømarbeid og kvalitet på stoffet. Men så må man jo ta stilling til hva som er viktigst for en selv. For noen er det helt avgjørende at kjolen er av god kvalitet og betaler (mer eller mindre) gladelig deretter, mens for andre er det ikke det, og den lave prisen er kanskje det som veier tyngst. Jeg har hørt flere skryte av weddingdressfantasy, men kjenner ikke til dette firmaet selv, så kan ikke uttale meg. Lykke til med valget 1
Gjest Adriane Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Mener ikke å såre eller fornærme noen nå, men jeg har ennå ikke sett én såkalt Kina-kjole som kan måle seg med en ekte designerkjole ndg. sømarbeid og kvalitet på stoffet. Men så må man jo ta stilling til hva som er viktigst for en selv. For noen er det helt avgjørende at kjolen er av god kvalitet og betaler (mer eller mindre) gladelig deretter, mens for andre er det ikke det, og den lave prisen er kanskje det som veier tyngst. Jeg har hørt flere skryte av weddingdressfantasy, men kjenner ikke til dette firmaet selv, så kan ikke uttale meg. Lykke til med valget Dette må jeg bare si meg enig i, basert på det jeg personlig har sett av "kina-kjoler". Selv har jeg kjole fra weddingdressfantasy, og da jeg tok med denne til sydame for noen små justeringer, sa hun at det var godt utført arbeid og skikkelig kvalitet på tekstilene - ikke som disse typiske kina-kjolene (hennes ord, ikke mine). Men som skravlus sier, så kommer jo dette an på hva ens personlige preferanser er, og hva man syns er viktigst. Kvalitetskjole til noe (eller mye) høyere pris, eller (svært) lav pris og dermed ikke kjole i samme kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå