Avalon Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Jeg har lyst på en hårkur, men er så usikker på hvilken. Spesielt usikker på hvilken "kategori" jeg skal velge fra, normalt hår, tørt hår osv. Har prøvd flere gjennom årene, men ikke funnet vindunder kuren enda. Nå er jeg i sparemodus på håret, det skal få bli så langt det kan, og sunnest mulig. Har også satt stopp for farging og striping. Sjampoen og balsamen jeg bruker er såpass god at jeg ikke lengre trenger noe ekstra flokeløsende, og de gir godt med fuktighet. Skal til frisøren imorgen så tenkte å spør da hvordan ståa er med håret. Blir sikkert også anbefalt en kur, men har lyst til å spørre dere også. Hvilken kur bruker dere, og hvilken type hår har dere? Og, hvor ofte kurer dere håret? Jeg har halvlangt hår, tror det er rimelig sunt. Har tynne hårstrå, men mange av dem.
Purple Diamond Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Jeg bruker Wella SP Balance scalp, da hodebunnen min for tiden er sensitiv/tørr. Vanligvis bruker jeg kur bare i lengdene, men denne skal naturlig nok også brukes i hodebunnen. Utrolig fornøyd, og så lukter den kjempegodt! Bruker den etter hver hårvask, kun den og sjampo i samme serie.
Stellia Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Jeg elsker Macadamia Deep Repair Masque, og jeg har prøvd mye.
Avalon Skrevet 12. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2013 Jeg elsker Macadamia Deep Repair Masque, og jeg har prøvd mye. Den har jeg lurt på, men endte opp med en fra Redken hos frisøren idag. Får teste den først =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå