AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Jeg trodde egentlig jeg var over han.. men nå ser jeg at han og ei annen holder på. Han skriver til henne som han gjorde til meg.. Er ikke lang tiden siden bruddet, og jeg kjenner jeg er helt knust.. betydde jeg så lite? Siste han sa når vi slo opp (pga avstand) var at han alltid kom til å ha følelser for meg.. Jeg bare gråter nå.. hvordan takle dette? Anonymous poster hash: ac944...8bd
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Prøv å ikke tenk så mye på det, og ikke følg med på hva han skriver til andre. Noen går videre fortere enn andre, det betyr ikke at han ikke var glad i deg eller at du ikke betydde noe for ham. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Ett ord. Rebound. Vil neppe vare.Anonymous poster hash: 9863d...8cd 6
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Kanskje hun bare er en rebound? Ei han bruker for å komme over deg? Ikke tolk det som at du ikke var god nok, for det var du helt sikkert! Men avstand kan dessverre fort ta drepen på et forhold Er nok ikke så mye annet enn å ta tiden til hjelp som funker. det er trist og vondt nå, men om en stund innser du kanskje at det var en mening med det og er klar for å ta imot drømmemannen Ellers unngå for mye kontakt og gjerne reduser hva som vises av hans oppdateringer på facebook, dersom du ikke vil slette han.
Havbris Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Om du ønsker å hjelpe deg selv så slutter du å følge med på hans aktivitet på Facebook etc. Det er slutt og du må forholde seg til det. 2
Antique Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Endre instillingene på facebook slik at du slipper å få opp på newsfeeden din hva han poster osv på facebook 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Takk for svar dere, hjelper litt på. Får trøste meg med at den nye jenta ikke var så pen, hehe.. Når jeg tenker meg om så var kanskje jeg en slik som eksen min overførte følelsene sine til. Husker jeg hadde litt kontakt med han (som venn) og jenta han da holdt på med var utro mot han. Jeg trøsta han, og vi fikk tettere og tettere kontakt. Var sammen i 2 år. Og nå, etter noen uker så har han en ny.. fint å tenke Anonymous poster hash: ac944...8bd
Sommee Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Finn deg en rebound selv. Pul vettet ut av han, det funker faktisk;) 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 Etter noen uker så har han en ny? Gikk det bare noen uker altså? Og det er alltid kjipt når eksen går videre. Jeg husker når min gjorde det. Vi hadde vært sammen i 2 år, men det gikk ikke mer enn 2mnder før hun gikk videre til annen. Jeg var allerede knust, men når jeg fikk høre det så føltes det som verdens undergang og det var lite igjen i meg som hadde engang hadde lyst å være. Det ble noen tårer da. Men så gikk tiden, og så gikk det bedre. Etter relativt lang tid. Så ikke gi opp håpet! Det er alltid et lys i enden av tunnelen. Det er tungt å gå videre, men det er slikt man bare må i blant. En rebound kan jo hjelpe da. Anonymous poster hash: 1b064...aaa
Nettinettet Skrevet 11. juli 2013 #10 Skrevet 11. juli 2013 Det eneste du kan gjøre er å gå videre og selv om du ikke føler for å ha det gøy, så bør du ha det gøy. Det gir deg ingenting å sitte å tenke på han og analysere hvordan hans følelser for deg egentlig var. Det du skal forholde deg til er det som skjer her og nå, og ikke la hans oppførsel påvirke deg negativt. Gå ut, ha det gøy, post bilder av en flott og lykkelig deg og vis at du også går videre. Spesielt hvis det var han som gjorde det slutt
sol87 Skrevet 11. juli 2013 #11 Skrevet 11. juli 2013 Endre instillingene på facebook slik at du slipper å få opp på newsfeeden din hva han poster osv på facebook Veldig godt tips! Det har jeg gjort når jeg har hatt kjærlighetssorg.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #12 Skrevet 11. juli 2013 Så slem og ondskapsfull han er! Han burde ha ventet i minst ti år, til du har vært gjennom i alle fall en ny eks! Anonymous poster hash: 82c04...0df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå