Gå til innhold

Noen som kan fortelle meg litt om polske menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet at de er mennesker med egne personligheter akkurat som oss, men sånn helt generelt... Hva slags verdier har de? Hvordan er kvinnesynet? Er de veldig opptatt av religion? Hvordan er kulturen deres?

Prøver bare å være forsiktig her, for jeg er litt betatt av polakken som fikser huset til naboen. Vi har snakket en del og han virker veldig hyggelig, men jeg er usikker på om jeg bør hinte om at jeg er interessert i mer eller la være. Rett og slett fordi jeg alltid hører om kvinner som blir utnyttet maks av utenlandske menn (gjerne tyrkere).

Noen som har erfaringer eller kjenner en polsk mann?

Jeg er klar over at han sannsynligvis bare er her i sommer og at det neppe blir noe mer enn en sommerflørt. Det er helt greit. Vil bare være sikker på at polske menn ikke har en tendens til å være kvinnefiendtlige drittsekker.

(Hvis det har noe å si vil jeg tippe han er mellom 25-30 år).

Anonymous poster hash: 8030c...edf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette vil jeg også vite!

Anonymous poster hash: 23f1f...fb2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste jeg kjenner er hyggelige folk. Ikke spesielt religiøse og de anser kvinner som fullverdige mennesker. De er mer ydmyke og genuine enn det jeg var vant med her i Norge, iallfall. Liker dem godt. ^^

Anonymous poster hash: ada43...1d9
AnonymBruker
Skrevet

Vel, MIN erfaring, noe som betyr at det er en dråpe i havet og bare hva jeg har merket meg, men de polske menn jeg har møtt og kjent har vært ikke veldig, men litt gammeldagse i sine holdninger til hvordan kvinner og menn skal være. Strikse. De er vennlige mot de de kjenner, men litt sånn kjølige mot folk de ikke kjenner.

Anonymous poster hash: e3773...38c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste er praktiserende katolikker. Har selv hatt det veldig hyggelig med en del polske studenter og yngre polakker men mitt inntrykk av dem er veldig annerledes enn det inntrykker jeg har av arbeiderene som kommer hit. Som er langt fra like godt.

Feks sliter vanligvis barna de har med seg eller får i norge, ekstremt mye.

Anonymous poster hash: ef8d2...7a3
AnonymBruker
Skrevet

hyggelige folk, virker det som. litt sjenert, kanskje.

Anonymous poster hash: 8030c...edf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...