Gå til innhold

Har møtt en bra jente og er redd for å ødelegge/ha ødelagt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt noe problem med å møte jenter tidligere og alt det der med å forelske meg og bli betatt -er 25). Men nå har jeg møtt en jente som jeg virkelig vil ha. Merker at jeg begynner å bli redd for ting som jeg hadde kontroll på før. Tar jeg for mye eller lite kontakt? Sa jeg noe dumt? Kanskje hun ikke vil møte meg igjen? Er jeg for frampå eller tilbakelent? Hva liker hun og hva tenker hun?

Redd for å gjøre noe slik at hun glipper ut av fingrene mine.

Er en uke siden jeg har sett henne siden hun har dratt på ferien og hun blir borte i to uker til. Greia er at jeg lurer på om hun vil at jeg skal sende henne melding eller gi noen lyd i fra meg? Vi skal liksom møtes igjen når hun er tilbake, men alt skjedde så brått mellom oss (traff hverandre fire ganger, så reiste hun). Liker ho utrolig godt og vil ikke ødelegge. Virker som at hun liker meg også (fikk nattamelding osv av henne).. av og til føler jeg meg for stiv pga at jeg er redd for å vise for mye interesse, andre ganger slår jeg meg mer løs og hiver meg etter henne, da blir jeg redd for det omvendte (for mye for henne).

Hvor mye kontakt?

Anonymous poster hash: a0aab...a2f
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Gi lyd fra meg hadde jeg garantert gjort. Jeg er ikke for sånne dumme spill så jeg hadde sendt når jeg ville.

Hva med en melding annen hver dag? og kanskje gi henne sjansen til å sende melding først et par dager også.

• Liker 2
Skrevet

Enig med brukeren over meg. Ta å guts i littegrann og vis interesse! Games og trange regler er det ingen som vil ha, man blir faktisk bare forvirret og usikker.

De fleste liker mennesker som får deg til å føle deg vel, interessant, likt og det er sjeldent jeg møter en jente som er interessert i en fyr og sier "han tar altfor mye kontakt". Det er som regel det motsatte, hvis kjemien er der osv.

Klart det kan bli for mye mas også. Men som mortem sa: ta kontakt annen hver dag er fint, gi henne sjansen til å ta kontakt også.

• Liker 1
Skrevet

Om det er en hel uke siden er det i alle fall ingen fare! Og ellers henger jeg meg litt på det de andre sier her. Send nå bare en hyggelig melding:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke hører noe i fra han jeg liker, merker jeg at jeg blir litt redd for å legge noe mer i det. Jeg begynner å temme interessen og drar den ned noen hakk.

Ta kontakt med henne og våg å vis at du tenker på henne.

Anonymous poster hash: 607aa...74a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...