AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Noen som har et fint sitat til et bryllupskort? Gjerne et som ikke er så vanlig Anonymous poster hash: cfc5a...8e5
Millimani Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 BRYLLUPSSKÅL En skål for alt som vakkert er, for to som har hverandre kjær -for håp -for tro -for ærlighet -for glede, vennskap, kjærlighet FELLES MÅL Nå som begge har funnet den rette -vil vi champagnen sprette... Vi roper HURRA og tar en skål -og ønsker til lykke med felles mål... BRYLLUPSDAGEN I dag er dagen for festlige sanger -vidunderlig mat og flotte presanger... og denne datoen vil alltid skinne -for bryllupet er et dyrebart minne
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Hva er et "bryllupskort"? Kort på gaven til brudeparet? Anonymous poster hash: 87938...31a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Hva er et "bryllupskort"? Kort på gaven til brudeparet? Anonymous poster hash: 87938...31a ja.. Anonymous poster hash: cfc5a...8e5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Aldri hørt om det:p Aldri hørt om at man gir kort til brudeparet?Anonymous poster hash: ba59b...c9f
MissEi Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Joo såklart men ikke at man skriver slike " dikt" som det blir skrevet over her Aldri hørt om at man gir kort til brudeparet?Anonymous poster hash: ba59b...c9f
Amens Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Jeg skriver ofte de vi gir fra jobben: Man gifter seg ikke med en man kan leve med, man gifter seg med den man ikke kan leve foruten. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Det er da ganske vanlig å skrive ett eller annet mer i kort, enten det er til bryllup, bursdager, dåp, konfirmasjon... Noen skriver en personlig hilsen, noen et dikt, noen kloke ord. Anonymous poster hash: 87938...31a 2
Millimani Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Klart man gir et kort ved siden av gaven. noe annet ville være unaturlig!
MissEi Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Klart man gir et kort ved siden av gaven. noe annet ville være unaturlig! Ja men alt dette tullet " BRYLLUPSSKÅL En skål for alt som vakkert er, for to som har hverandre kjær -for håp -for tro -for ærlighet -for glede, vennskap, kjærlighet FELLES MÅL Nå som begge har funnet den rette -vil vi champagnen sprette... Vi roper HURRA og tar en skål -og ønsker til lykke med felles mål... BRYLLUPSDAGEN I dag er dagen for festlige sanger -vidunderlig mat og flotte presanger... og denne datoen vil alltid skinne -for bryllupet er et dyrebart minne " Forstår jeg meg ikke på, såklart gir du kort men hva er disse "diktene" for ?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 Ja men alt dette tullet " BRYLLUPSSKÅL En skål for alt som vakkert er, for to som har hverandre kjær -for håp -for tro -for ærlighet -for glede, vennskap, kjærlighet FELLES MÅL Nå som begge har funnet den rette -vil vi champagnen sprette... Vi roper HURRA og tar en skål -og ønsker til lykke med felles mål... BRYLLUPSDAGEN I dag er dagen for festlige sanger -vidunderlig mat og flotte presanger... og denne datoen vil alltid skinne -for bryllupet er et dyrebart minne " Forstår jeg meg ikke på, såklart gir du kort men hva er disse "diktene" for ? Anonymous poster hash: 5d56c...7af 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #13 Skrevet 15. juli 2013 Anonymous poster hash: 5d56c...7af Enig !! (Er du moden nok til å gifte deg? Dette er ikke tull, men lykkeønskninger og ord på veien)Anonymous poster hash: 19872...c45 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå