Gå til innhold

Ta det personlig eller heve meg over det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på flørtern med en meget travel mann en god stund nå. Vi har liksom stått litt på stedet hvil en tid, etter som vi sjelden ses (han jobber mye, og er ofte i utlandet, jeg er student). Måten vi har holdt flørten varm på (vi har ikke sett hverandre siden begynnelsen av februar..) , er via sms. Disse har til gjengjeld blitt mer og mer "intense", selv om det også kan gå tid mellom disse. Neste uke møter jeg han igjen. Jeg tar med meg en venninne på en liten hotellweekend, mer eller mindre på grunn av ham. Han spurte om jeg kom, og da jeg svarte bekreftende, ga han uttrykk for begeistring. Problemet mitt er derimot at han ikke har svart på de to siste meldingene jeg har skrevet (den siste sendte jeg for noen timer siden). Den ene meldingen var et praktisk spørsmål som med tiden besvarte seg selv, mens den siste var en "lykkeønskning". Venninnen min (som også kjenner han), mener jeg ikke bør legge for mye vekt på meldingene. Både moren og bestevennen har dessuten også sagt at de har begynt å venne seg til at de ikke alltid får svar på meldingene sine.

Spørsmålet mitt er: Både jeg, venninnene mine (og han?!) har sett på happeningen neste uke som en gylden mulighet for at jeg og han kanskje kan ta steget videre. Men nå er jeg usikker; bør jeg heller skygge banen? Eller skal jeg møte han med hevet hode og ikke bry meg om meldingene? Jeg vil ikke si jeg har mast, har sendt to meldinger med en drøy ukes mellomrom...

Anonymous poster hash: db09c...612

Videoannonse
Annonse
Gjest Summers
Skrevet

Problemet mitt er derimot at han ikke har svart på de to siste meldingene jeg har skrevet (den siste sendte jeg for noen timer siden).

Du kødder?

AnonymBruker
Skrevet

Du kødder?

Du mener jeg er hysterisk? Poenget er bare det at jeg har inntrykk av at han alltid har telefonen tilgjengelig. Innimellom svarer han med en gang, mens andre ganger kan det ta både timer og dager...Jeg føler meg sikker på at han har sett meldingen, men er det ikke litt rart at han ikke svarer på en "lykke til"? Det kan jo være at han har sett den, men har andre ting å gjøre/ har nerver...

Jeg vakler som sagt mellom om jeg skal ta det personlig og ta "hintet" med tanke på neste helg, eller om jeg skal unnskylde han og late som ingenting..

Gjest Summers
Skrevet

Du mener jeg er hysterisk?

Ja:-)

Dere har holdt på en lang stund, da har det ikke noe å si om han ikke svarte på en enkelt sms, kan være alle mulige grunner til at han ikke svarte.

Skrevet

Jeg ville møtt opp for å se hva som skjer. :)

Skrevet

En ting jeg har lært er at det ikke alltid er så lurt å lytte til hva alle andre mener og heller lytte til ditt eget hjerte og klare å være tolmodig så lenge det er mulig.

Her har han vist at han gleder seg til å se deg igjen og da er det veldig dumt av deg å begynne å bli usikker bare fordi han ikke har svart på en sms du har sendt. Jeg tror det handler om frykten din for å bli såret, skuffet eller at forventingene dine ikke skal infris, og ikke om sms'en.

Pust, nyt og ta ting som de kommer. Tenk på dette som en tur du skal ha med en veninne og treffet med han er bare en bonus. Ikke forvent at dette vil være starten på noe, eller en endring for noe. Vær den beste du kan være og se hva som skjer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg har lært er at det ikke alltid er så lurt å lytte til hva alle andre mener og heller lytte til ditt eget hjerte og klare å være tolmodig så lenge det er mulig.

Her har han vist at han gleder seg til å se deg igjen og da er det veldig dumt av deg å begynne å bli usikker bare fordi han ikke har svart på en sms du har sendt. Jeg tror det handler om frykten din for å bli såret, skuffet eller at forventingene dine ikke skal infris, og ikke om sms'en.

Pust, nyt og ta ting som de kommer. Tenk på dette som en tur du skal ha med en veninne og treffet med han er bare en bonus. Ikke forvent at dette vil være starten på noe, eller en endring for noe. Vær den beste du kan være og se hva som skjer.

Tusen takk for et klokt og fornuftig svar, Nettinettet! Føler du virkelig traff spikeren på hodet der. Du fikk meg til å roe meg ned og heller glede meg til å se han igjen! :D

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for et klokt og fornuftig svar, Nettinettet! Føler du virkelig traff spikeren på hodet der. Du fikk meg til å roe meg ned og heller glede meg til å se han igjen! :D

Så bra, flink jente!!! :D Hold oss oppdatert da! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...