Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

en kamerat av meg ble sammen med ei her i bygda som har tre unger. langt uti forholdet fant han ut at kjærringa sjøl hadde tre unger m tre forskjellige fedre. jeg syns han er sjuk som gjorde det. prøver å snakke fyren til fornuft her. ville dere gjort sånn? detta kan umulig ha vært kjærlighet sier nå vi her på bygda.

Anonymous poster hash: e2308...391

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva du mener. Hun hadde tre unger da de ble sammen, så fant han ut at hun hadde tre til?

Anonymous poster hash: 74af6...9f6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At de tre ungene var av forskjellige fedre, eller at hun hadde tre til?

Uansett: Jeg ser ikke problemet. Om han ikke synes det gjør noe, hvorfor skal du prøve å endre meningen hans? La nå mannen ha det fint!

Anonymous poster hash: 8ca65...c04
  • Liker 4
Gjest Summers
Skrevet (endret)

Forholdet var nok dømt uansett, bare se på statidtikken til dama. Må være kjipt å måtte forholde seg til tre fordkjellige fedre. Hadde nok dratt jeg også

Endret av Summers
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva du mener. Hun hadde tre unger da de ble sammen, så fant han ut at hun hadde tre til?

Anonymous poster hash: 74af6...9f6

vert av barna hadde ver sin far.

AnonymBruker
Skrevet

At de tre ungene var av forskjellige fedre, eller at hun hadde tre til?

Uansett: Jeg ser ikke problemet. Om han ikke synes det gjør noe, hvorfor skal du prøve å endre meningen hans? La nå mannen ha det fint!

Anonymous poster hash: 8ca65...c04

han er jo ond. derfor. hvor ble det av kjærligheten? det stiller mange av oss spørsmålstegn ved ja

AnonymBruker
Skrevet

Forholdet var nok dømt uansett, bare se på statidtikken til dama. Må være kjipt å måtte forholde seg til tre fordkjellige fedre. Hadde nok dratt jeg også

va? :o ingen av oss gidd å prate til han mer.

Gjest Summers
Skrevet

va? :o ingen av oss gidd å prate til han mer.

Synes dere kommer dårlige ut med alt bygdesladderet, hans liv er ikke din business.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner heller ikke helt spørsmålet her, men jeg forstår i hvert fall at det dukket opp tre unger med tre forskjellige fedre et stykke uti forholdet.

Det høres helt vanvittig ut. Han må gjerne forbli i forholdet om han selv ønsker det, men for meg hadde det utvilsomt betydd slutten på forholdet om hun hadde holdt noe sånt skjult over tid. Det er ikke noe tvilstilfelle engang for min del.

Jeg er enig med de som mener at du ikke skal legge deg borti det hvis han faktisk synes det går greit. Samtidig: Du er kompisen hans, og dersom han ikke har noe problem med noe sånt kan det like gjerne være at han ikke forstår alvoret ennå som at han faktisk ikke synes tre nye barn er et problem. Respekter det dersom han forstår og likevel synes det går bra, men det er ikke noe galt i det du driver med.

Anonymous poster hash: 86135...c24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med menn som har barn med mange forskjellige jenter da????

Anonymous poster hash: d3982...d70
  • Liker 4
Gjest Summers
Skrevet

Hva med menn som har barn med mange forskjellige jenter da????

Anonymous poster hash: d3982...d70

Bra du tok opp spørsmålet, ellers måtte jeg rapportert tråden til Inga Marte Thorkildsen.

AnonymBruker
Skrevet

Både menn og kvinner kan ligge rundt så mye de vil, men å få unger ut av det er en annen ting og burde virkelig ikke skje med hvem som helst.

Dog. Kan godt skjønne at to til tre unger kan skje. Nå til dags er vi ikke sammen resten av livet (virker det som)... og det kan være mange grunner blablabla.

Så ts. Egentlig. Shut up. Du har ingenting med dette å gjøre.

Anonymous poster hash: 0c4e3...2df
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså.. Det burde jo ringe noen bjeller hos de fleste, når en kvinne først holder det skjult. Men så er det det faktum at det er nå som det er, og hva er det å forandre på det? Som man høster.. er ikke det noe som sies?

Og jeg synes egentlig ikke dette er bygdesladder, fordi det er noe man hører om overalt.
Sladder er det jo gjerne, men det også holder seg ikke konsekvent til bygden. Det skjer gjerne mer i de sentrale strøk, selv om en kan være anonym også.

En dude jeg gikk på skole med har i dag 5 barn med 4 forskjellige kvinner. Og han er singel nå.

For hvor mange av dere hadde det vært en dealbreaker da?

Anonymous poster hash: 3e34f...011
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner heller ikke helt spørsmålet her, men jeg forstår i hvert fall at det dukket opp tre unger med tre forskjellige fedre et stykke uti forholdet.

Det høres helt vanvittig ut. Han må gjerne forbli i forholdet om han selv ønsker det, men for meg hadde det utvilsomt betydd slutten på forholdet om hun hadde holdt noe sånt skjult over tid. Det er ikke noe tvilstilfelle engang for min del.

Jeg er enig med de som mener at du ikke skal legge deg borti det hvis han faktisk synes det går greit. Samtidig: Du er kompisen hans, og dersom han ikke har noe problem med noe sånt kan det like gjerne være at han ikke forstår alvoret ennå som at han faktisk ikke synes tre nye barn er et problem. Respekter det dersom han forstår og likevel synes det går bra, men det er ikke noe galt i det du driver med.

Anonymous poster hash: 86135...c24

tenk da. hsn kjenner barna og hun gott. spørsmålet kom alsri opp. to av fedrene har ikke samvær. det kom frem ved en tilfeldighet men alle vet hvordan stå er hos a. at hsn itte vet det nå blir for dunt. hvi prater ITTE med han mer!!!

hu er knust og han burde visst og ikke løpt som ei hubikkje ut av detta her.

AnonymBruker
Skrevet

Altså.. Det burde jo ringe noen bjeller hos de fleste, når en kvinne først holder det skjult. Men så er det det faktum at det er nå som det er, og hva er det å forandre på det? Som man høster.. er ikke det noe som sies?

Og jeg synes egentlig ikke dette er bygdesladder, fordi det er noe man hører om overalt.

Sladder er det jo gjerne, men det også holder seg ikke konsekvent til bygden. Det skjer gjerne mer i de sentrale strøk, selv om en kan være anonym også.

En dude jeg gikk på skole med har i dag 5 barn med 4 forskjellige kvinner. Og han er singel nå.

For hvor mange av dere hadde det vært en dealbreaker da?

Anonymous poster hash: 3e34f...011

hu har ALDRI holdt det skjult. det var bare ikke et tema!

kjærligheten burde seire og da sier vi: ITTE ekte kjærlighet. .!

AnonymBruker
Skrevet

Både menn og kvinner kan ligge rundt så mye de vil, men å få unger ut av det er en annen ting og burde virkelig ikke skje med hvem som helst.

Dog. Kan godt skjønne at to til tre unger kan skje. Nå til dags er vi ikke sammen resten av livet (virker det som)... og det kan være mange grunner blablabla.

Så ts. Egentlig. Shut up. Du har ingenting med dette å gjøre.

Anonymous poster hash: 0c4e3...2df

troll. TS

• Liker 2
Skrevet

en kamerat av meg ble sammen med ei her i bygda som har tre unger. langt uti forholdet fant han ut at kjærringa sjøl hadde tre unger m tre forskjellige fedre. jeg syns han er sjuk som gjorde det. prøver å snakke fyren til fornuft her. ville dere gjort sånn? detta kan umulig ha vært kjærlighet sier nå vi her på bygda.

Gjort hva da?

Skrevet

vert av barna hadde ver sin far.

OK.... så hun hadde altså hatt sex med minst tre forskjellige menn før ham. Noe som ikke kunne komme som en stor overraskelse, all den tid hun hadde tre barn. Og dette er ikke bra, i følge deg? Hvor er problemet?

Skrevet

I mellomtiden på bygda. Nå er bygdesladderet på internett

• Liker 1
Skrevet

I mellomtiden på bygda. Nå er bygdesladderet på internett

Men med den samme koselige dialekten:

tenk da. hsn kjenner barna og hun gott. spørsmålet kom alsri opp. to av fedrene har ikke samvær. det kom frem ved en tilfeldighet men alle vet hvordan stå er hos a. at hsn itte vet det nå blir for dunt. hvi prater ITTE med han mer!!!

hu er knust og han burde visst og ikke løpt som ei hubikkje ut av detta her.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...