Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det bare jeg som synes det er uhøflig å bli satt på høyttaler uten en "advarsel"? Snakker her om en samtale mellom venner, hvor det ikke er noen grunn å bruke høyttaler, og det er andre i rommet.

Har aldri opplevd det før, og merker jeg reagerer på det, og er usikker på om det er en normal reaksjon, eller om det er jeg som reagerer slik pga telefonangst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Veldig uhøflig. Skal man bli satt på høyttalende telefon så er det god folkeskikk å si fra om det. F. eks: "Jeg har NN med meg i rommet nå. Er det greit om jeg setter telefonen over på høyttaler så vi begge kan høre hva du sier?"

Eneste gangen jeg synes det er greit at det ikke blir sagt fra er hvis det helt fra starten ligger i kortene at det blir flere tilhørere. Skal jeg ha et telefonmøte med Hans, Jens og Nina, så regner jeg gjerne med at de sitter i samme rommet og muligens har høyttalende telefon dersom jeg fra før vet de befinner seg på samme sted geografisk.

Endret av Cata
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville avsluttet samtalen om jeg fikk greie på det, men spørs om de hadde sagt fra, da? Hvis de hadde sagt det på slutten av samtalen hadde jeg blitt gretten.

Anonymous poster hash: 32fdf...fa5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det selv en fag. Hadde snakket i flere minutter og i en bisetning får jeg fortalt at høyttaler var på! Det var flere i rommet. Kjente tankene flakket noe veldig over noe jeg hadde sagt. Neste gang kommer jeg til å si fra. Synes det er svært uhøflig med andre til stedet.

Anonymous poster hash: e1f05...66c
AnonymBruker
Skrevet

Har noen jeg kjenner som lett setter inngående samtale på høyttaler, vet om det når jeg ringer og hvis jeg er i rommet så sier jeg fort hei til den som ringer så dem vet..

Anonymous poster hash: 68f17...1f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...