Gå til innhold

Stort utstyr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboeren min har ganske stort "utstyr" (har ikke målt, men den er vesentlig større enn Samurai-dildoen min, både lengre og tykker). Dette er i og for seg veldig hyggelig :wink:

MEN jeg blir sår. Er ikke vondt når vi holder på, men kjenner det hvis vi har sex flere ganger samme dag eller påfølgende dager og det kan bli ganske vondt.

Kjipt hvis vi kun kan ha sex en gang om dagen hver annen- eller tredjehver dag... :grine:

Noe vi kan gjøre med dette? Jeg er som regel mer enn våt nok, men kan glidekrem/-olje ha noe funksjon likevel? Noen som har noe å anbefale? Noe annet som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glidekrem/olje kan nok absolutt hjelpe.

Bare husk å bruke nok, overdriv gjerne!

Skrevet

Vi løste iallefall det "problemet" med glidemiddel. Og ja, masssse ;-)

Gjest Heldiggrisen..
Skrevet

Åhh...du er jammen heldig! Min forrige samboer hadde en tynn liten tiss, så det ble aldri friksjon. :-(

"Vips, er de mygg her da?" og knipset de vekk.

Du er råheldig som har en mann med stort utstyr!! :P

Skrevet

Holder meg borte fra stor eller liten-debatten, men han er den beste elskeren jeg har hatt - om det er på grunn av størrelsen eller hvordan han bruker den eller en kombinasjon av begge er meg egentlig revnende likegyldig :wink:

Noen som har noe glidemiddel/olje å anbefale - bruker en olje som heter French Silk til Samuraien, men den forsvinner så fort og det er masete å ha på ny stadig vekk. Har ikke brukt noen andre og vet om en bedre en?

Skrevet

Min kjære er også stor og det hender jeg blir litt sår etterpå, jeg synes litt sinksalve hjelper. Når det gjelder glidemiddel så er jo Glid fra RFSU på apoteket veldig bra.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Enig med Sunmin! Sinksalve er utmerket mot sårhet. Det gjelder bare å innse at det ikke er fordi en ikke blir våt nok, og få komplekser for det :wink: Man blir sår av mye pul, sånn er det bare!

Skrevet

Hei!

Takk for tipset (spes det med salven) - sinksalve og Glid vil bli innkjøpt i dag :)

Skrevet

Vil vel ikke akkurat anbefale glid fra apoteket. Noe av det dårligste som finnes. Eros glidemiddel er bra. Invit glidemiddel er bra. Om du bruker vannbasert glidemiddel så "kvikner" det til igjen når du får fuktighet på det. Spytt, etc. Silikonbasert varer lenger, men er ikke å anbefale til alle leketøy.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Tråden er delt. Diskusjonen som omhandlet størrelsens viktighet er skilt ut i egen tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...