Gå til innhold

Samsung G S3. Trenger litt hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Både telefon og minnekort er snart proppfullt. Jeg har slettet alle bildene og det jeg vet er udødvenige apper. Allikevel er det lite plass igjen. Hvordan vet jeg hva jeg kan slette uten å ødelegge noe når jeg ikke vet hva alt er?

En annen ting. Før kunne man gå inn på programmer og flytte apper over på minnekort. Den funksjonen finner jeg ikke nå. Hvor har den blitt av?

Edit: Enda et spørsmål. Før vibrerte telefonen når jeg hadde tapt anrop eller SMS. Det gjør den ikke lenger. Hvordan slår jeg på det?

Har sett i bruksanvisningen, men kan ikke finne noe om det.

Endret av Capricorn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp nytt minnekort, 32gb class 10 koster ca 200 kr. putt det gamle kortet inn i en data, kopier alt innhold til en mappe der, putt det nye kortet i datan, kopier så alt over på det nye kortet.

Skrevet

kjøp nytt minnekort, 32gb class 10 koster ca 200 kr. putt det gamle kortet inn i en data, kopier alt innhold til en mappe der, putt det nye kortet i datan, kopier så alt over på det nye kortet.

Hadde tenkt det om jeg ikke får til dette her. Det har holdt med 8gb minnekort før. Noe der tar sinnsykt mye plass. Vet bare ikke hva det er.

Skrevet

Har googlet litt. Det ser ut som det ikke er mulig å flytte apps med S3.... :(

Skrevet (endret)

Har du gått inn på innstillinger - lagring og sjekket? Der får du en indikasjon på hva slags filer (musikk, apper, bilder osv) som opptar plass på både telefon og kort.

Angående vibrering når du plukker opp telefonen:

innstillinger - bevegelse - smartvarsel (mener jeg å huske)

Edit: ser at det kanskje ikke var det du lurte på likevel?

Jeg kan ikke huske at det var noe annet enn den muligheten på S3. Men det finnes jo en drøss av apper som gjør det samme. Jeg bruker NoLed, og der har du også muligheten til å sette på vibrering for å minne deg på nye varsler osv.

Endret av RockPaperScissor
Skrevet

Jeg lurer fremdeles på hva som tar plass på minnekortet. Mange av mappene som ligger der sier meg ikke noe. Tenkte bare å slette alt, men det kan jo være apper jeg bruker mye.

Der fant jeg instillingen til vibrering. Takk :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har du widgeten aktive programmer i bruk? Der står det hvor mye minneplass du har, og hvor mye hver app bruker.

Anonymous poster hash: 52449...94a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...