Gå til innhold

Lignende sengegavel hvor ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i en sengegavel lignende denne ? Har sett noe ala dette på bohus og living, men de har vært mørk grå, mørk brun eller sort, jeg er på jakt etter en som er lys i fargen.

814d3d74b7d14f2db45933455b0ef980.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea har Bekkestua som er lys, men den har rette kanter og ikke slik som på bildet.

Skrevet

Hvis du googler dette + hjemmelaget, så finner man så mange enkle, flotte og billige idéer! Har nettopp funnet en side hvor det er en lignende som den du har bilde av der, som jeg skal lage selv! Har ikke link her på mobilen, men kan sende når jeg er hjemme. Hvis du er interessert i å gjøre det selv da selvfølgelig:-)

Skrevet

Ikea har Bekkestua som er lys, men den har rette kanter og ikke slik som på bildet.

Den har jeg faktisk sett på før kom jeg på nå, men den er ikke helt som jeg hadde ønsket meg.

Men tusen takk for tips :)

Hvis du googler dette + hjemmelaget, så finner man så mange enkle, flotte og billige idéer! Har nettopp funnet en side hvor det er en lignende som den du har bilde av der, som jeg skal lage selv! Har ikke link her på mobilen, men kan sende når jeg er hjemme. Hvis du er interessert i å gjøre det selv da selvfølgelig:-)

Er ikke så veldig handy av meg, så vet ikke om jeg tørr å begi meg ut på noe sånnt. Men send meg gjerne linkene så kan jeg i alle fall se :)

Etter litt aktiv leiting i dag så kom jeg over en møbelsnekrer/tapetserer som lager i ekte skinn. Så kanskje jeg går for denne :)

01_1461894068.jpg

Fikk også tips fra noen andre om en butikk som heter Duxiana. De hadde mye fint, og man kunne bestille i akkurat hvilken farge man ville. Men det kostet jo også litt mer enn jeg hadde planer om å bruke.

Skrevet

Elisabeth sengegavl hos living er vel lys i stoffet tror jeg

AnonymBruker
Skrevet

ellos.no

Anonymous poster hash: c7653...e44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...