beyonce_1 Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Er det blitt vanligere igjen? Har vært på Huk to dager og hver gang har det ligget en del toppløse rundt oss. Også noen med skikkelige små stringtruser. Gjør meg ingen ting altså, men jeg har kanskje ikke følgt med helt?! Har nok vært for lite på strendene her de siste årene.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Minner meg om 80-tallet... Anonymous poster hash: 57b71...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Minner meg om 80-tallet... Anonymous poster hash: 57b71...f1c Mange som brukte string på 80-tallet? Anonymous poster hash: 8241e...d39
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Syns det er skjelden jeg ser noen toppløse, hender en og annen med string. Så er jeg heller ikke mye på Huk.Anonymous poster hash: f2716...9c8
halo Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Nå vil vel Huk være det stedet i Norge du vil se mest slik da Men, jeg synes ikke mange er toppløse. 1
Vulpes Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Toppløs soling har vel «alltid» vært vanlig i Norge? Jeg ser alltid noen toppløse solere når jeg er på strendene rundt omkring her i Bærum i hvert fall. Synes det er fint jeg, og håper at vi klarer å bevare denne trenden videre. Det blir for meg litt samme greia som med nakne barn på stranden — kropp er topp og kropp er naturlig, og det å vise litt kropp på stranden bør være helt OK. (Så klart innenfor visse rammer osv.) Stringtrusesoling er kanskje blitt mer vanlig de siste årene da, aner ikke. Tror ikke jeg har sett noen sole seg i stringtruse der jeg bader, men hadde ikke hatt noe i mot det heller. Ser jo det praktiske i det, mindre skiller 1
halo Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Stringtrusesoling er kanskje blitt mer vanlig de siste årene da, aner ikke. Tror ikke jeg har sett noen sole seg i stringtruse der jeg bader, men hadde ikke hatt noe i mot det heller. Ser jo det praktiske i det, mindre skiller String, eller "thong", er jo genialt å bruke til å sole seg i! Undrer meg litt at ikke flere gjør det. Selv bruker jeg det ofte, toppløs kun av og til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå