AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Bruker man like lang tid på prøvetime som på bryllupsdagen? Vet ca. hvordan jeg vil ha det Anonymous poster hash: 08885...2aa
Ella1981 Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Det kommer helt ann på du skal både sminkes og ordne hår, og hvor mye jobb håret kreves. Et par timer kanskje.
Gjest Adriane Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Det er nesten umulig å svare på, for det kommer jo an på hvordan du skal ha hår og sminke Jeg har hatt prøvetime, og skal ha en helt enkel frisyre og "naturlig" makeup som det kalles. Vi brukte ca halvannen time på selve "jobben". Edit: jeg ser jeg glemte å svare på andre halvdel av spørsmålet. Hun mente at vi vil bruke minst like lang tid på selve bryllupsdagen, og ba meg regne minimum 2 timer på sminke og hår. Endret 11. juli 2013 av Adriane
cecilie85 Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Jeg hadde prøvetime i går og da brukte vi ca 2,5 timer. Da satt hun opp håret mitt 2 ganger (to forskjellige frisyrer) men mente hun ville bruke minst like lang tid på bryllupsdagen fordi hun da ville være mer nøyaktig.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Hvor mye koster dette med hår og sminke? Er det pr time og samme pris prøvetime og på dagen? Totalt ca hvor mye? Og er det sånn at frisøren også legger sminken?? Visste ikke at de kunne begge deler jeg...er det slik at alle frisører også kan sminke? Vet mange spsm, det er første gang for meg Anonymous poster hash: bcf48...c18
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Jeg har fått fatt i ei som jobber som makeupartist, som kommer til meg, og legger sminke samt fikser håret. Jeg har fått en totalpris som inkluderer prøvetimen, kjøring, hår og sminke x 2. Betaler 4500 for alt. Anonymous poster hash: e39c3...409
CathFoto Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Hvor mye koster dette med hår og sminke? Er det pr time og samme pris prøvetime og på dagen? Totalt ca hvor mye? Og er det sånn at frisøren også legger sminken?? Visste ikke at de kunne begge deler jeg...er det slik at alle frisører også kan sminke? Vet mange spsm, det er første gang for meg Anonymous poster hash: bcf48...c18 Første gang for meg også, men fikk noen gode råd her. Betaler 4500,- for klipp, prøvetime, sminke og hår til forlover og sminke og hår meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå