AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Har ei tulle på 9 mnd og nå har gradestokken tippet 24 grader. Hvordan gjør dere det? Har dere body under feks kjoler og lignende? Eller holder det med kjole og truse? Anonymous poster hash: a7221...e36
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Her går det mye i bare body og resten bart (gjerne kortermet), eller lettere sommerklær som en singlet og shorts eller lettere kjoler. Ofte blir det lekt i bare bleie også (om vi ikke er i sola). Bruker også mye tigts og kortermet body, da er det så lett å dra av sokker om hun skulle bli for varm i vogna feks. Anonymous poster hash: 1de60...0e7
Gjest Magdalene Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Holder da mer enn nok med en liten kjole
Gjest Elyssa Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Går stort sett i kortermet body og evt en liten shorts
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Jeg har body under kjoler, men ikke under t-skjorte og shorts. Mest fordi jeg syns det er finest med noe under f.eks en stroppekjole og at noe dekker bleia. Har hun på seg kjole med ermer bruker jeg gjerne en liten shorts. Men min er ikke så varm av seg da, så det er ikke noe problem her. Hadde hun vært veldig varm ville jeg nok droppet det om vi ikke skulle være på f.eks kjøpesenter eller noe. Anonymous poster hash: 5b891...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå