AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Hei, for noen dager siden så jeg en jente på t-banen med en veldig fin utgave av en typisk "cambridge satchel", det vil si, det kan godt være det var billig kopivariant. Den var i hvertfall klassisk sort, men hadde kanter eller insiden i en mint-turkis-aktig farge, slik at dette ble som en liten ekstra detalj som tydligvis ga meg veldig lyst på en slik selv. Har noen sett en slik noe sted? Noen som aner hvor den kommer fra? - T - Anonymous poster hash: 0a0cb...e63
Agathe Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Var det denne? https://www.cambridgesatchel.com/buy/cambridge-university/ Er isåfall enig i at den er kjempefin
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Hei, og takk for svar! Det var nok ikke den, den jeg så hadde ikke et stort felt på siden, men kun de tynne kantene så vidt jeg kunne se, kunne nesten sett ut som om læret/"læret" var turkis inni, og det gir mening, men var nok litt mer. ...men du kom nærmere enn jeg har klart ved utallige søk, skjønner ikke hvordan jeg har oversett denne Får fortsette å lete, om ikke blir det vel en klassisk sort når jeg bare får råd, og har bestemt meg for størrelse Anonymous poster hash: 0a0cb...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå