Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til innkjøp av en skikklig øyenskyggepalett og lurer på om noen har erfaring med chanel eller dior sine? Eller eventuelt noen andre ordentlige merker?

Anonymous poster hash: 1337a...43d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med den jeg har fra Dior hvertfall =)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med den jeg har fra Dior hvertfall =)

Holder den bra, og blir fargen like som den ser ut?

Skrevet

Den jeg har er med sølv og gullfarger og den holder hvertfall veldig bra. De er ganske like som de ser ut, men det tester du jo bare på parfymeriet =)

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg foretrekker MAC sine fremfor både Chanel og Dior. De sitter godt og er lett å duse ut:)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med dior sine øyenskygger. De gir bra med farge og sitter lenge(de ytterst få gangene jeg bruker sånt vel og merke):)

Skrevet (endret)

Jeg har en quad fra Chanel, den er knallhard og får nesten ikke farge ut av den.

MAC er jeg kjempefornøyd med. Men må uansett ha primer under.

Endret av Jade
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem.

Jeg ville bestilt palette fra Unii Cosmetics. og fylt opp med øyeskygger fra Artdeco ell MAC.

Skulle gjerne hatt de på lørdag, hva med YSL? Eller noen andre de kan ha på parfymeriet.

Parfymeriet her har ikke de du nevnte.

Gjest TinaT
Skrevet (endret)

Jeg har brukt Chanel sine skygger i flere år og er kjempefornøyd med dem.

Min palett er i grå- og blåtoner og fargene holder hele dagen.

Endret av TinaT
Gjest Gjest
Skrevet

Skulle gjerne hatt de på lørdag, hva med YSL? Eller noen andre de kan ha på parfymeriet.

Parfymeriet her har ikke de du nevnte.

Andre er ofte fornøyd med paletter fra de her merkene, men jeg foretrekker single øyeskygger sånn at jeg får skapt en palett selv.

AnonymBruker
Skrevet

Andre er ofte fornøyd med paletter fra de her merkene, men jeg foretrekker single øyeskygger sånn at jeg får skapt en palett selv.

Jeg får bare ta det jeg finner da. Men er artdeco sine like bra som mac? Isåfall skal jeg bestille så jeg har til senere, for de var ikke spesielt dyre. Og er alle variantene like bra?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får bare ta det jeg finner da. Men er artdeco sine like bra som mac? Isåfall skal jeg bestille så jeg har til senere, for de var ikke spesielt dyre. Og er alle variantene like bra?

Artdecos øyeskygger er like så gode som MAC og vel så det, enbart min mening.

Gjest Gjest
Skrevet

Men hvis du har pengene så vil jeg faktisk anbefale deg og bestille Urban Decays Naked Palette. Du vil faktisk ikke trenge flere skygger, med mindre du er en samler da.

AnonymBruker
Skrevet

Artdecos øyeskygger er like så gode som MAC og vel så det, enbart min mening.

Da skal jeg prøve noen av de neste gang jeg er i nabobyen, der har de visst disse på parfymeriet.

Gjest Gjest
Skrevet

Da skal jeg prøve noen av de neste gang jeg er i nabobyen, der har de visst disse på parfymeriet.

Gjør du rett i.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis du har pengene så vil jeg faktisk anbefale deg og bestille Urban Decays Naked Palette. Du vil faktisk ikke trenge flere skygger, med mindre du er en samler da.

Jeg har lest at den er bra, men jeg syns fargene er litt for lyse for min del. Liker det litt mer mørkt

AnonymBruker
Skrevet

Og der falt jeg for fristelsen... Men jeg skal definitivt sjekke ut artdeco neste gang jeg er i byn, synd de ikke hadde den i nettbutikken til KICKS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...