AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Jeg er veldig flink til å ta vare på meg selv, men føttene mine har blitt gjemt og glemt desverre.. Mye trening, hæler og gnangende sko har absolutt satt sine spor.. Har liktorn på omtrent alle tærne og får gnagsår og blemmer omtrent av alle sko Har prøvd liktorn plaster tidligere, men har helt gitt opp da dette ikke har fungert.. Har vel også mye hard hud osv.. det har gått så langt at jeg ikke viser føttene i det hele tatt, og selvom det er 20 + ute går jeg i joggesko.. Jeg vurderer å gå til fotpleier, men det er så ille at jeg nesten ikke tørr.. noen tips for hvordan man begynner å ta vare på føttene og hva man trenger? Anonymous poster hash: 9727c...556
Gjest navnelapp Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Eg kan love deg at fotpleiarar har sett dei raraste ting. Dine føtter er nok ingenting i forhold til dei føttene som gamle menn og ustelte ungkarar går rundt på. Bestill time med ein gong, og gi føttene dine eit nytt liv. 2
Gjest Tirkes Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Gå til fotpleier. Å ikke tørre å ta med liktorner og hard hud til fotpleier er som å ikke ville ta med tenner med hull i til tannlegen eller flisete og tørt hår til frisøren. De har sett det før! Det er så utrolig deilig å få skikkelig behandling av føttene. Det kommer ikke til å være pinlig, fotbehandling er ikke forbeholdt vakre og perfekte føtter. Du vil bli godt ivaretatt, det er jeg sikker på. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Ts.. Takk for svar, men.. er det noen som kan anbefale noen? I oslo? Anonymous poster hash: 9727c...556
Gjest navnelapp Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Akkurat no er det vel mange som har sommarstengt, eg har gått til ho som ligg nesten i krysset mellom Uelands gate og Bjerregaardsgate, ei godt voksen dame som er flink og har redda mine føtter.
navnet Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Før du får bestilt deg time så kan du smøre beina godt inn med fuktighetskrem (når du ser på tv feks,) la sitte på i en time eller to (jeg mener mye mye fuktighetskrem,) så stikker du i dusjen å tørker føttene skikkelig godt med en litt grov handuk etterpå. (jeg har glemt ordet på det man tørker seg meg etter dusjen, hehe) Bare det gjør fine ting for meg, men for liktornene dine burde du bestille time. NB smør beina dine med krem på kvelden, digg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå