Gå til innhold

Jeg vil ikke at han skal tro at jeg liker han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg rota med en gutt i helgen. Klining og oralsex. Veldig hyggelig gutt, men jeg er ikke interessert i han. Anyway, vi addet hverandre på snapchat samme kveld. Jeg har sendt noen snaps i ettertid, men han har sluttet. Jeg har vel sendt 2 stk mer enn han som jeg ikke har fått "svar" på. Jeg er nå redd for at han tror at jeg liker han, og han viser at han ikke er interessert i meg ved å ikke sende snaps til meg.

Jeg vil ikke at han skal tro at jeg liker han. Skal jeg bare slutte å sende snaps? Da vil han vel tro at jeg egentlig likte han, men siden han sluttet å sende, så tok jeg liksom hintet. Vil jo at han skal vite at jeg aldri var mer interessert enn litt kos på en lørdagskveld.

Noen som hang med? Hehe

Anonymous poster hash: 40136...f4d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Som regel slutter man å ta kontakt når man etter to forsøk (i ditt tilfelle to snaps) ikke har fått svar.

Hva gjør at han må få vite at du ikke er interessert?

AnonymBruker
Skrevet

Som regel slutter man å ta kontakt når man etter to forsøk (i ditt tilfelle to snaps) ikke har fått svar.

Hva gjør at han må få vite at du ikke er interessert?

Ja vet.

Jeg har ikke sendt han snaps fordi jeg liker han, bare fordi det er hyggelig å ha kontakt. Snaps er gøy.

Jeg synes det er flaut hvis han tror at jeg har likt han, og nå liksom har tatt hintet siden han ikke har gitt lyd fra seg.

Skrevet

Snaps kan være moro.. Hvis vedkommende er.

Skrevet

Det kan være han ikke svarer fordi snapen ikke var så mye å svare på? Det er veldig sjeldent jeg svarer på snapchat, men nå kommer det jo an på hvordan man bruker det da..

• Liker 2
Skrevet

"Det er veldig viktig at han vet at jeg ikke liker ham, sånn at han skjønner at jeg gav ham en blowjob bare fordi jeg savnet å ha noe i munnen. Han skal ikke få innbille seg noe! Det er tross alt jeg som er den uoppnåelige/mest verdt av oss, liksom."

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke at han skal svare på snapene, men føler at det er vanlig å snape ca annenhver gang.

Jeg sendte en snap til, bare for å sjekke. Og fikk en snap tilbake med en gang. Ble glad, så det betyr kanskje at jeg liker han?

Men han liker ikke meg, så nå blir det ikke mer snapchat.

Skrevet

Du er jo tydelig interessert - hvorfor skulle du ellers brydd deg så hardt? Du er i total fornektelse ovenfor dine egne følelser fordi du er redd for at han ikke var interessert i mer enn klining og en BJ, og det er lettere for deg hvis du snur på situasjonen. Slapp av; det er lov å ha følelser og du burde være ærlig med deg selv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener ikke at han skal svare på snapene, men føler at det er vanlig å snape ca annenhver gang.

Jeg sendte en snap til, bare for å sjekke. Og fikk en snap tilbake med en gang. Ble glad, så det betyr kanskje at jeg liker han?

Men han liker ikke meg, så nå blir det ikke mer snapchat.

igjen, det kommer an på hvordan man bruker snapchat.. Jeg sender nesten aldri, men mottar stadig vekk..

Gjest Lincoln
Skrevet

Neste gang du gir ham en blowjob så får du passe på å nevne at du ikke liker ham.

• Liker 5
Skrevet

Noen som hang med? Hehe

Nei. Problemstillingen din er idiotisk og du projeksjonerer (jeg bruker dette ordet riktig nå, håper jeg?) din overanalyserende måte å tenke på på denne mannen.

Om du ikke er interessert sletter du han og blir ferdig med det.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Neste gang du gir ham en blowjob så får du passe på å nevne at du ikke liker ham.

Haha.

Kvinners logikk (eller mangel på det) kan ofte være vidunderlig.

:)

Skrevet

Haha.

Kvinners logikk (eller mangel på det) kan ofte være vidunderlig.

:)

Se hva Huff skrev. Dere er prikk like, men uttrykker dere på en annen måte og får ikke panikk som ts :ler:

AnonymBruker
Skrevet

denne tråden ga meg en god latterkrampe. takk TS.

Anonymous poster hash: 28fe6...501
AnonymBruker
Skrevet

Projiserer vel en projeksjon?

Og du overanalyserer nok sannsynligvis ja. Men send gjerne 20 til, så er du sikker hvertfall.

Anonymous poster hash: 99fe7...f20
Skrevet

Jeg rota med en gutt i helgen. Klining og oralsex. Veldig hyggelig gutt, men jeg er ikke interessert i han. Anyway, vi addet hverandre på snapchat samme kveld. Jeg har sendt noen snaps i ettertid, men han har sluttet. Jeg har vel sendt 2 stk mer enn han som jeg ikke har fått "svar" på. Jeg er nå redd for at han tror at jeg liker han, og han viser at han ikke er interessert i meg ved å ikke sende snaps til meg.

Jeg vil ikke at han skal tro at jeg liker han. Skal jeg bare slutte å sende snaps? Da vil han vel tro at jeg egentlig likte han, men siden han sluttet å sende, så tok jeg liksom hintet. Vil jo at han skal vite at jeg aldri var mer interessert enn litt kos på en lørdagskveld.

Noen som hang med? Hehe

Dersom du ikke er en 16 år gammel jente med dårlig selvtillit, synes jeg svært synd i deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...