Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har en ganske stor penis. Når vi har sex hender det at ha treffer på en sånn måte at det gjør vondt. De gangene det skjer har jeg som regel mens-lignende murringer senere på dagen eller neste dag. Jeg opplever ingen blødning, kun smerte.

Jeg har konkludert med at smerten skyldes at mannen bunner meg. Med det mener jeg at han treffer så langt inn/på en sånn måte at livmorhalsen min blir utsatt for støtene. Smerten under samleiet er ikke uutholdelig, og som regel er det i tillegg veldig godt når han støter dypt. Derfor lar jeg ham stort sett fortsette.

Jeg er ikke gravid enda, men har begynt å tenke på om dette vil kunne være farlig for et fremtidig foster? Det sies jo at men skal kunne fortsette å ha sex som vanlig under svangerskapet, men er dette "vanlig"?

Anonymous poster hash: 20f56...444

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke farlig, så lenge man har et normalt svangerskap ;) Babyen er godt beskyttet!

Når det gjelder livmorhalsen, så kan denne blø litt av støt, men det er helt ufarlig :)

Anonymous poster hash: fa758...6de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer meg konstant om jeg bedriver stillinger som forkorter skjedelengden(bakfra osv) - men jeg begynner å blø i tillegg fordi jeg har lettblødende livmorhals.

Uansett så har jeg flere steder lest at man skal unngå å presse bl. a leketøy opp mot livmorhalsen under graviditet, og da regner jeg med det også gjelder en penis.

Så; jeg ville byttet stilling når du merket det kommer borti, og holdt deg til stillinger(vært mer forsiktig) der du kjenner at den kommer borti.

En enkelt gang vil ikke ha noenting å si, men en større penis vil nødvendigvis kunne støte gjentatte ganger(hardt også om man gjerne liker å bli tatt litt) i hvert samleie - og spesielt de første ukene vil nok dette kunne øke blødningsfaren(ikke abort, men fra skjøre slimhinner) fordi det er mer lettblødende da.

Det er ikke noe poeng å provosere unødig, og man blir veldig engstelig av blødninger under graviditet selv om det ikke er farlig.

Jeg fikk samleie"forbud"(råd om å være avholds) fordi jeg blødde lett under samleie til uke 14 av gynekolog - selv om hun presiserte at det ikke var farlig.

Det var mest for å ikke irritere noe veldig.

Så: jeg ville prøvd meg frem, og tilrettelagt der og da. Ingen krise om han kommer borti, men det kan gjøre mer vondt, blø og gjøre dere begge ganske engstelig. Derfor anbefaler jeg heller at man nyter sex i stillinger hvor dette ikke skjer :)

Anonymous poster hash: cc94a...9a1
  • Liker 1
Skrevet (endret)

AB over: Det er vibrator man skal holde unna livmorhalsen som gravid, annet sexleketøy anses for å være ufarlig.

Så lenge livmorhalsen er normalt lang og lukket så det det ikke noe problem å ha sex, selv om det eventuelt dukker opp noen småblødninger. Begynner den derimot å bli forkortet eller åpner seg så skal man holde seg langt unna alt som heter sex og orgasme.

Endret av SmallTalk
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

AB over: Det er vibrator man skal holde unna livmorhalsen som gravid, annet sexleketøy anses for å være ufarlig.

Så lenge livmorhalsen er normalt lang og lukket så det det ikke noe problem å ha sex, selv om det eventuelt dukker opp noen småblødninger. Begynner den derimot å bli forkortet eller åpner seg så skal man holde seg langt unna alt som heter sex og orgasme.

Nja, altså; det ble presisert i flere kilder at man ikke var helt sikker på hvorvidt det var skadelig eller ikke med ikke-vibrerende sexleketøy også hardt oppi livmorhalsen - så jeg personlig hadde tatt den enkle utveien og droppet bunning.

Bunning gjør vondt uansett, og gir ubehageligheter etterpå som vil føles ganske kjipt når man er gravid og allerede engster seg for alt ;)

Det finnes tusen andre ting å gjøre i sengen enn å bunne :)

Anonymous poster hash: cc94a...9a1

Skrevet

Er det ikke sånn at en kvinnes skjede er 8cm? Slik at de aller aller fleste menn vil "bunne" en uansett?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Er det ikke sånn at en kvinnes skjede er 8cm? Slik at de aller aller fleste menn vil "bunne" en uansett?

Den er normalt fra ca. 7,5 til 13 cm. Under seksuell opphisselse kan skjeden bli inntil 5 cm lengre og måle opptil 5 cm i diameter.

Endret av Arabella
AnonymBruker
Skrevet

Dere må ikke ha sex heller, da ... skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal ha sex?

Anonymous poster hash: c0c21...59f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...