Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ute på studentkveld i kveld, og jeg kommer i snakk med en fyr. Jeg spør om han har dame, og han sier nei. Jeg flytter meg bort til veninnene mine, og han kommer etter. Plutselig kommer det ei jente bort og sier fyren har dame, bare for å advare meg.

Rett før jeg måtte gå, stopper jeg ved bordet hans og sier "Du burde respektere dama di", og han slenger tilbake "Du har små pupper anyway, så jeg ville ikke hatt deg uansett."

Jeg ble helt satt ut, og ganske forfjamset. Har noen opplevd noe sånt før? Før en dust. Kjenner jeg nesten ble skikkelig sint, men samla meg og gikk ut døra. :blink:

- Jente 23

Anonymous poster hash: 6e368...1b5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Det er mange uforskammede, frekke gutter og menn ute og går. Hvis de føler seg truet, fornærmet eller angrepet på noe som helst måte, vil de ofte kommentere utseendet vårt negativt som et tilsvar fordi de vet at det er et sårt punkt for oss.

Glem ham, og drei heller oppmerksomheten mot de av mannearten som er hyggelige.

Anonymous poster hash: e9ab7...fcb
  • Liker 5
Skrevet

Han følte at han ble fersket i noe og fikk dårlig samvittighet og måtte la det gå ut over deg...

Jeg tror jeg hadde ledd til denne fyren hvis han hadde sagt noe sånn til meg. Evt. sagt noe om at "åh, du skulle bare visst hva jeg gjør for å kompensere for små pupper" eller noe sånt... med et lite blunk og smil...

• Liker 1
Gjest oreokaka
Skrevet

For en dust. Hadde nok også bare ledd han om noen hadde slengt en slik kommentar til meg. Han ble nok stressa over at han ble "busta".

• Liker 1
Skrevet

Absolutt. Det er mange uforskammede, frekke gutter og menn ute og går. Hvis de føler seg truet, fornærmet eller angrepet på noe som helst måte, vil de ofte kommentere utseendet vårt negativt som et tilsvar fordi de vet at det er et sårt punkt for oss.

Glem ham, og drei heller oppmerksomheten mot de av mannearten som er hyggelige.

Anonymous poster hash: e9ab7...fcb

Sårt punkt for gutter og! :) en helt fremmed gutt sa til meg en gang på en uteplass: "du er ikke såå pen", jeg svart uumidelbart "og du er noe av det styggeste jeg har sett". Han ble rimelig stille og forfjamset.. :P

AnonymBruker
Skrevet

Sårt punkt for gutter og! :) en helt fremmed gutt sa til meg en gang på en uteplass: "du er ikke såå pen", jeg svart uumidelbart "og du er noe av det styggeste jeg har sett". Han ble rimelig stille og forfjamset.. :P

Dårlig forsøk på en neg fra hans side.

Anonymous poster hash: cd0d6...5d4

Skrevet

Dårlig forsøk på en neg fra hans side.

Anonymous poster hash: cd0d6...5d4

vet ikke hva han forsøkte på. tror han irriterte seg over at jeg pressa meg litt fram i ølkøen, slik folk flest gjør

AnonymBruker
Skrevet

Han var vel bare ærlig.

Skulle vi slengt ut alt vi var ærlig med i verden, hadde vi ikke blitt godt likt.

Skrevet

Du må huske på at de stooore puppene tar opp veeeeldig mye plass i den lillllleeee hjernen hans! xD

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle tømt øl i trynet hans.

Det var det jeg skulle gjort ja. Skal ut i kveld og, så kanskje jeg møter på han igjen. :) Da er det game on.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Du skulle tømt øl i trynet hans.

Sløseri med god øl.

Anonymous poster hash: 0d76a...93d

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det var det jeg skulle gjort ja. Skal ut i kveld og, så kanskje jeg møter på han igjen. :) Da er det game on.

Så bra!

• Liker 1
Skrevet

Altså hvorfor gidder du å bruke 100 kroner på han og i tillegg gi han bekreftelse på at du ble dødelig fornærmet?

AnonymBruker
Skrevet

Du var frekk i kjeften, han var frekk i kjeften tilbake! Verre er det vel ikke..

Anonymous poster hash: 89dd1...7a8
Gjest Ischariot
Skrevet

Var ute på studentkveld i kveld, og jeg kommer i snakk med en fyr. Jeg spør om han har dame, og han sier nei. Jeg flytter meg bort til veninnene mine, og han kommer etter. Plutselig kommer det ei jente bort og sier fyren har dame, bare for å advare meg.

Rett før jeg måtte gå, stopper jeg ved bordet hans og sier "Du burde respektere dama di", og han slenger tilbake "Du har små pupper anyway, så jeg ville ikke hatt deg uansett."

Jeg ble helt satt ut, og ganske forfjamset. Har noen opplevd noe sånt før? Før en dust. Kjenner jeg nesten ble skikkelig sint, men samla meg og gikk ut døra. :blink:

- Jente 23

Ble du litt forelska i ham også? Helt ærlig...

AnonymBruker
Skrevet

Du var frekk i kjeften, han var frekk i kjeften tilbake! Verre er det vel ikke..

Anonymous poster hash: 89dd1...7a8

Var JEG frekk i kjeften?

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Ble du litt forelska i ham også? Helt ærlig...

Ikke en smule.

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...