AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Hei. Jeg er en ung gutt som lurer på hvordan jeg kan unngå at samtaler med en jente jeg liker skal bli for vennskapelige? Altså, bør jeg bare være vennlig hyggelig eller mer flørtende? I så fall, hvordan?? Er ekstremt flink til å få kontakt, og å prate med mennesker men jeg klarer ikke å "eskalere" det slik at det blir sjekking. Blir så døvt og ala gammel dame-samtaler ettersom jeg er høflig av natur. Men er også redd for å være "ekkel" hvis jeg f.eks kommenterer fin kropp og pupper/rumpe. Hva synes dere? Hva er ok å si? Anonymous poster hash: d1932...02f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Sleng i en diskret kommentar i passende sammenheng kanskje? jeg fikk denne en gang. Jeg: "ja, de utvikler seg fort disse små, koselig det", han: "du utvikler deg nokså hyggelig du også;)". Det sjarmerte meg da:-)Anonymous poster hash: c8bb3...b5e
Gjest Summers Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Alkohol er som vanlig svaret på spørsmålet.
lalaB Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Hei. Jeg er en ung gutt som lurer på hvordan jeg kan unngå at samtaler med en jente jeg liker skal bli for vennskapelige? Altså, bør jeg bare være vennlig hyggelig eller mer flørtende? I så fall, hvordan?? Er ekstremt flink til å få kontakt, og å prate med mennesker men jeg klarer ikke å "eskalere" det slik at det blir sjekking. Blir så døvt og ala gammel dame-samtaler ettersom jeg er høflig av natur. Men er også redd for å være "ekkel" hvis jeg f.eks kommenterer fin kropp og pupper/rumpe. Hva synes dere? Hva er ok å si? Anonymous poster hash: d1932...02f Du kan jo flørte selv om du ikke kommenterer rompa og puppene hennes. Smil og se på henne, kom med kompelimenter og tull og tøys litt. Det viktigste er at du gir henne oppmerksomhet, men ikke på den samme måten du gir hvem som helst..
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Alkohol er som vanlig svaret på spørsmålet. Ev. 42. Anonymous poster hash: c0ede...9e8 1
Charmander Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Ta på henne. Prat om sex/samliv Endret 11. juli 2013 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Dersom du vil kommentere utseendet hennes si heller at du synes hun er søt eller pen istedet for å kommentere kropp.Anonymous poster hash: 20044...e00 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Dersom du vil kommentere utseendet hennes si heller at du synes hun er søt eller pen istedet for å kommentere kropp.Anonymous poster hash: 20044...e00
Charlie. Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Ta på henne. Prat om sex/samliv Støtter denne. Og TS, du har helt rett i at du må sørge for at det eskalerer. Ellers skjer det ingenting. Så på en måte har du ikke noe å tape, for å ikke gjøre noe er et svært dårlig valg. Endret 11. juli 2013 av Charlie.
Charmander Skrevet 11. juli 2013 #10 Skrevet 11. juli 2013 (endret) Dersom du vil kommentere utseendet hennes si heller at du synes hun er søt eller pen istedet for å kommentere kropp.Anonymous poster hash: 20044...e00 Dersom du skal kommentere det så ikke kommenter noe av det. Si f. eks at kjolen, skoene, eller noen av plaggene hun har på seg f. eks kledde henne eller at hun så bra ut i det. Eller om det er noe du legger merke til at hun har brukt tid på f. eks gjort noe med håret etc. Endret 11. juli 2013 av Charmander 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #11 Skrevet 11. juli 2013 Dersom du skal kommentere det så ikke kommenter noe av det. Si f. eks at kjolen, skoene, eller noen av plaggene hun har på seg f. eks kledde henne eller at hun så bra ut i det. Eller om det er noe du legger merke til at hun har brukt tid på f. eks gjort noe med håret etc. Er det ok å si at "du var så fin og brun" nå som det er sommer? Eller blir det litt for døvt? Hilsen TS Anonymous poster hash: d1932...02f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #12 Skrevet 11. juli 2013 Støtter denne. Og TS, du har helt rett i at du må sørge for at det eskalerer. Ellers skjer det ingenting. Så på en måte har du ikke noe å tape, for å ikke gjøre noe er et svært dårlig valg. Veldig interessant det du skriver her - så det er sjelden jenter som tar initiativet til eskalering? Har kun småflørtet delvis på en jeg er interessert i (og som har flørtet med meg med blikket/smilt lenge til meg osv.) ved å prate hyggelig med henne, gi litt komplimenter men har liksom ikke eskalert, har egentlig ventet at hun skulle ta initiativet, kanskje det er på en måte "guttens oppgave"? Å ikke gjøre noe er muligens et dårlig valg, men kan ofte oppleves som tryggest siden man da er sikker på å ikke bli avvist - har man prøvd seg ordentlig og fått "nei" har man tapt litt anseelse og det blir veldig flaut å få rollen som "den som ble avvist". Hilsen TS Anonymous poster hash: d1932...02f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #13 Skrevet 11. juli 2013 Veldig interessant det du skriver her - så det er sjelden jenter som tar initiativet til eskalering? Har kun småflørtet delvis på en jeg er interessert i (og som har flørtet med meg med blikket/smilt lenge til meg osv.) ved å prate hyggelig med henne, gi litt komplimenter men har liksom ikke eskalert, har egentlig ventet at hun skulle ta initiativet, kanskje det er på en måte "guttens oppgave"? Å ikke gjøre noe er muligens et dårlig valg, men kan ofte oppleves som tryggest siden man da er sikker på å ikke bli avvist - har man prøvd seg ordentlig og fått "nei" har man tapt litt anseelse og det blir veldig flaut å få rollen som "den som ble avvist". Hilsen TS Anonymous poster hash: d1932...02f Men får du et nei så vet du hvordan det står til. Ellers går du bare og venter på noe som kanskje ikke vil skje. Anonymous poster hash: 5ae45...423
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #14 Skrevet 12. juli 2013 3 tips. Øyekontakt er viktig, og hold den. Ta på henne når du føler for det, feks på forarmen eller legg hånden din lett bakpå skulderbladet hennes mens dere går i gjennom en dør. Hoften er også ett greit sted, men hold deg til "trygge" steder i starten. Veldig få som er komfortable med at en gutt tar tak i rumpa med en gang. Kyss henne hvis du tror du kansje burde gjøre det. Du kunne sikkert ha gjort det for en time siden allikevel Hvis du klarer de 3 ordner resten Anonymous poster hash: a149d...365
Charmander Skrevet 12. juli 2013 #15 Skrevet 12. juli 2013 Er det ok å si at "du var så fin og brun" nå som det er sommer? Eller blir det litt for døvt? Hilsen TS Anonymous poster hash: d1932...02f Du kan jo si det. Kanskje på en litt annen måte som er noe mer interresant. :-)
Sommee Skrevet 12. juli 2013 #16 Skrevet 12. juli 2013 Veldig interessant det du skriver her - så det er sjelden jenter som tar initiativet til eskalering? Det virker som du tenker som ei jente. Trolig er du veldig ung og uerfaren, så du kan fint forandre deg og bli flink på dette med damer. Har kun småflørtet delvis på en jeg er interessert i (og som har flørtet med meg med blikket/smilt lenge til meg osv.) ved å prate hyggelig med henne, gi litt komplimenter men har liksom ikke eskalert, har egentlig ventet at hun skulle ta initiativet, kanskje det er på en måte "guttens oppgave"? På en måte guttens oppgave? Det ER MANNENS oppgave. Å ikke gjøre noe er muligens et dårlig valg, men kan ofte oppleves som tryggest siden man da er sikker på å ikke bli avvist - har man prøvd seg ordentlig og fått "nei" har man tapt litt anseelse og det blir veldig flaut å få rollen som "den som ble avvist". Og akkurat det samme tenker dama. Derfor er og blir dette mannens jobb. Avvisninger er noe du bare må takle, ta det som en mann. Det er ikke flaut hvis du ikke lar det være flaut. Hilsen TS Anonymous poster hash: d1932...02f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #17 Skrevet 13. juli 2013 Hahaha jeg trodde alltid at grunnen til at noen gutter hadde kjæreste og andre ikke var fordi guttene hadde blitt sjekket opp av jentene - altså at en gutt som har draget var en som jenter tok initiativet til, jeg forstår etter hva jeg leser at det er det omvendte. Det er altså sjelden jenta som eskalerer det? Anonymous poster hash: d1932...02f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #18 Skrevet 13. juli 2013 Jenters jobb er å gjøre seg tilgjengelige for å bli sjekket opp. Gutta må gjøre jobben. ;p Anonymous poster hash: a149d...365
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #19 Skrevet 15. juli 2013 Jenters jobb er å gjøre seg tilgjengelige for å bli sjekket opp. Gutta må gjøre jobben. ;p Anonymous poster hash: a149d...365 1. Hvordan kan man merke at en jente gjør seg tilgjengelig for å bli sjekket opp? 2. Hvordan gjør gutten resten av jobben? Inviterer henne ut med en eneste gang eller kreves det noe forspill? Anonymous poster hash: d1932...02f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #20 Skrevet 15. juli 2013 1. Hvordan kan man merke at en jente gjør seg tilgjengelig for å bli sjekket opp? 2. Hvordan gjør gutten resten av jobben? Inviterer henne ut med en eneste gang eller kreves det noe forspill? Anonymous poster hash: d1932...02f 1. Hvis man ikke merker det noen gang, finnes det dessverre ikke så mye håp igjen. 2. Forspill med kvinner er overvurdert, i samme sammenhenger. Det har aldri noen effekt og burde aldri prioriteres heller. Kjapt ut og kjapt inn igjen er nøkkelen. Samt, sørg for å la henne alltid ønske noe mer. Anonymous poster hash: f8de8...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå