AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Hei. Har sett på en Hermes veske i butikken i Oslo, den var veldig dyr og hvis jeg først skal kjøpe den vil jeg gjerne ha den i fargen jeg ønsker. Jeg fikk beskjed om at jeg da må vente 5 måneder til 1 år på det. Kan jeg på noen måte unngå dette? Hvis jeg f.eks bestiller over nett fra Hermes, men da blir det kanskje dyrere siden den må sendes/fraktes? Noen som vet? Beklager, sikkert dumt spørsmål. Blir kjempeglad hvis noen vet! Anonymous poster hash: 9703c...937
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Det blir helt klart dyrt å bestille over nett, siden du da må betale avgift for å få vesken inn i landet. Grensen er på 200 kroner. Du må nesten sammenligne prisene selv. Se hva den koster i butikk i Oslo sammenlignet med nettbutikk. For å vite hva det vil koste over internett inkludert frakt og avgifter så kan du regne det ut med importkalkulatoren på toll.no. Anonymous poster hash: 44737...c20
Dixie Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Tror du må regne med mer en ett års venting. Fikk nettopp min etter over to års venting... Jeg har aldri sett at de har hverken birkin eller kelly inne på sin egen web shop, så tviler på du kan få den der. Prisene der er i nok ink mva. Om du ikke vil vente må du kjøpe fra re-sellers på nett, men undersøk selger nøye. Det er uansett ikke noe å spare på det, bortsett fra ventinga. Lykke til uansett!! Obs, ser du ikke har sagt hvilken modell det gjelder, det jeg har skrevet om er birkin og kelly. Andre, ex evelyne kan du stort sett kjøpe fra siden til Hermes!!
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Eh, at dere gidder.......Anonymous poster hash: ac4cd...f9e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Tror du må regne med mer en ett års venting. Fikk nettopp min etter over to års venting... Jeg har aldri sett at de har hverken birkin eller kelly inne på sin egen web shop, så tviler på du kan få den der. Prisene der er i nok ink mva. Om du ikke vil vente må du kjøpe fra re-sellers på nett, men undersøk selger nøye. Det er uansett ikke noe å spare på det, bortsett fra ventinga. Lykke til uansett!! Obs, ser du ikke har sagt hvilken modell det gjelder, det jeg har skrevet om er birkin og kelly. Andre, ex evelyne kan du stort sett kjøpe fra siden til Hermes!! Veier nå mot Ebay faktisk... Da kan jeg få en av fargene jeg ønsker, uten å vente mange måneder. Men hvordan er dette med mva, toll, frakt osv - var den gyldne regelen at jeg kan legge til 25% til prisen av hva jeg ser på Ebay? Så hvis en bag koster 12000 på Ebay så blir det 15000 alt inkludert? Men hva gjør jeg hvis jeg ikke får noe som helst etter å ha betalt? Anonymous poster hash: 9703c...937
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Ebay kan være skummelt, spesielt når det kommer til å få verifisert at produktet du skal kjøpe er ekte. Hva du må legge på prisen varierer også, ofte har du betalt feks 15-20% moms allerede til det landet bagen blir solgt i fra. Da skal du bare betale 5% bamsemomse til Norge. + gebyr på 100-150 kr. Anonymous poster hash: 38513...1d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå