Purple Diamond Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Har lyst å prøve sjampo, balsam og kur fra The Body Shop. Noen som har prøvd? Evt hva? Bra/dårlig?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Jeg liker Rainforest-serien. Har prøvd Rainforest Balance shampo (mot fett hår), en balsam i samme serien (husker ikke hva den het annet enn Rainforest, men den til farget hår) og Rainforest hairbutter for tørt og glansløst hår. Synes produktene er veldig gode og lukter godt. Anonymous poster hash: bc17b...73d 1
Purple Diamond Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2013 Jeg liker Rainforest-serien. Har prøvd Rainforest Balance shampo (mot fett hår), en balsam i samme serien (husker ikke hva den het annet enn Rainforest, men den til farget hår) og Rainforest hairbutter for tørt og glansløst hår. Synes produktene er veldig gode og lukter godt.Anonymous poster hash: bc17b...73d Takk for tips, de skal jeg prøve!
Santflows Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Rainforest Radiance Hair Butter er en hårkur som både lukter godt - og har bra effekt. Er eneste kuren jeg har prøvd, og er veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Har prøvd Radiance for farget hår. Shampoo, balsam og kur, men håret mitt likte dem ikke Anonymous poster hash: 709b8...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå